IS: Sara Sieppi alkoi ihmetellä, miksi hänen kotonaan haisee jatkuvasti, mies kusi pitkin kylppäriä ja haisi märälle koiralle!
Onko Sieppi varma, että deitti oli varmasti mies? Ettei ollut napannut pikkuviineissä jonkun koiraa baarin ulkopuolelta? Eikä ollut ihmissusi kyseessä, tai tällä hetkellä ajankohtainen ja trendikäs Therian?
Kommentit (30)
Taisikin olla Sieppi joka valitti palstalla perseenhajusta sohvalla.
Roope Salminenhan se on Siepin eksä.
Vierailija kirjoitti:
Roope Salminenhan se on Siepin eksä.
Eikös Roopen bändi ole Roope Salminen ja haisevat koirat?
Vierailija kirjoitti:
Taisikin olla Sieppi joka valitti palstalla perseenhajusta sohvalla.
Kumpi on suurempi paljastus: Sara Sieppi on Av-mamma, vai Roope Salminen haisee?
Miksi miesten kusemisesta jokaiseen paikkaan ei tehdä numeroa, mutta kun nainen paskoo kerran sänkyynsä tulee siitä valtava juttu.
Olin ihan kauhuissani tästä. Hän pissasi mun suihkuun, ja koko kylppäri haisi kuselle!
Ei muuten haise millekään jos tekee sitä suihkussa ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan kauhuissani tästä. Hän pissasi mun suihkuun, ja koko kylppäri haisi kuselle!
No hyi! Varmasti roiskuu kusta myös kylppärin kaakeleille ja jos niissä on yhtään huokoista pintaa, niin siihen jumahtaa, tai jää lattiakaivoon sitä kusta haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi! Varmasti roiskuu kusta myös kylppärin kaakeleille ja jos niissä on yhtään huokoista pintaa, niin siihen jumahtaa, tai jää lattiakaivoon sitä kusta haisemaan.
Ei jää kun ensin laittaa suihkun päälle ja kusemisen jälkeen pesee itsensä ja siinä samalla litrakaupalla vettä huuhtoo kaiken pois.
Muutenhan suihkussa haisisi myös ihosta irtoava urea ja muu kuona.
Vierailija kirjoitti:
Ei olis Pyrystä uskonut.
No kun ei ollut Pyry kyseessä, vaan joku muu.
Olisiko ollut pubi löytö, näitä riittää ja paljon. Nykyisin moni ei edes raaski ostaa enää saippuaa tai pesuainetta. Kiva yllätys sitten uudelle kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Ei olis Pyrystä uskonut.
Onko hän exä? Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää kun ensin laittaa suihkun päälle ja kusemisen jälkeen pesee itsensä ja siinä samalla litrakaupalla vettä huuhtoo kaiken pois.
Muutenhan suihkussa haisisi myös ihosta irtoava urea ja muu kuona.
No juuri sen takia sitä suihkunurkkausta pestään, että saadaan nuo pois, mutta ne ei haise yhtä pistävälle kuin pissa.
Ihmettelin vain, kun Sara kertoi olevansa siisti ja pesevänsä vessankin ainakin kerran viikossa jollei useamminkin. Joten siinä pitäisi kyllä viimeistään suihkulorotuksetkin puhdistua. Jäikö ehkä lattiakaivo siivoamatta? Suikussa ei meillä lorotella, mutta suihkun lopuksi aina huuhdellaan suihkulla seinistä ja suihkun lattialta saippuaroiskeet.
Kyllä maailma on taas hitusen verran parempi paikka, kun viskisieppo avautui ongelmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin vain, kun Sara kertoi olevansa siisti ja pesevänsä vessankin ainakin kerran viikossa jollei useamminkin. Joten siinä pitäisi kyllä viimeistään suihkulorotuksetkin puhdistua. Jäikö ehkä lattiakaivo siivoamatta? Suikussa ei meillä lorotella, mutta suihkun lopuksi aina huuhdellaan suihkulla seinistä ja suihkun lattialta saippuaroiskeet.
Niin että miehen pissoja vaan siivoamaan?
Voisiko kyseessä olla se mies kenen kaa seurusteli Iholla-sarjan aikaan ja itki kun se vaan menee. Sitten mies jätti sen. Ennen Pyryä.
Se suomalainen kuuluisan suvun miljonääriperijä joka ei halunnut somejulkisuuteen, ja jota Sofia Blörf oli yrittänyt. Siksikö noilla meni välit ja siksikö puhuu miehestä jälkeen päin noin tylysti, kun itsestään ei tullutkaan miljonääriperijän rouvaa?
https://www.seiska.fi/kotimaa/sara-sieppi-avautui-podcastissa-ex-rakkaa…
Saran mukaan Pyry tuoksuu parhaimmalle, johtuisiko niistä monen sadan euron luksustuoksuista mitä mies käyttää ja mitä Sarakin mainostanu joskus? :))
Melko lohdutonta se on meille muille, jos edes Siepin kaltainen kaunis nainen ei saa kunnollista miestä, vaan jonkun nurkkiin kusiskelijan.