Quinny Speedi SX:n omistaja pääkaupunkiseudulla?
Hei. Olemme kovin kiinnostuneita ko. rattaista, mutta ongelma on se, että emme tunnu saavan selville, että mahtuvatko ne talomme hissiin. Löytyisikö joku niin ihana ihminen että tulisi käymään meidän hississä rattaiden kanssa pientä korvausta vastaan? Asustellaan Espoossa lähellä Helsingin rajaa.
Kommentit (3)
Pahoillani, en kyllä jaksa lähteä käymään teillä, mutta jos haluat itse kokeilla rattaita niin tule hakemaan ne illaksi lainaan :) Asumme Helsingin Kulosaaressa.
Rattaat menevät aika pieneen, joten luulisin että mahtuvat kaikkien autojen peräkontteihin aika helposti.
Meillä on siis pelkät rattaat, ei tuota koppaosaa, mutta tuskin koppa ulkomittoja muuttaa.
Kiitos kovasti tarjouksesta!
En ole ollenkaan huolissani autoon mahtumisesta. Meidän farkkuun nyt mahtuu vaikka mitkä rattaat ja sitten taas toiseen autoon ei varmasti mahdu mitkään muut kuin Quinnyn Zappit, joten sinne on turha edes kokeillakaan muita.
Mut tuo hissi on ongelma... Itse pikaisesti mitattiin sitä kaupassa ja pituus oli silloin noin 107 cm ja hissi on 108 cm pitkä eli aika tiukoille menee.
Nyt vaan tuntuu, että asia järjestyy eli mies soitti lastentarvikeliikkeeseen ja lupasivat sieltä myydä avokaupalla. Eli jos ei mahdu hissiin, niin rattaat menee sitten samana päivänä takaisin kauppaan.
Jos eivät sitten mahdu, niin sit ostan Timmyt. Stockan aleseteleiden takia yritän tätä nyt tässä kuussa vielä selvittää.
Nostelen tätä vielä ja mainitaan samalla, että 10 euroa olen moisesta vaivannäöstä maksamaan (yhdelle, en kaikille kiinnostuneille ;-). Tai jos meidän pojan pieneksi jääneistä vaatteista on kiinnostunut, niin niilläkin voin tämän vaivanpalkan maksaa.