Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset,kiihottaako naisen vartalo?

Vierailija
11.02.2007 |

itse olen hetero (ehkä)...nautin mieheni kanssa seksistä paljon mutta kiihotun naisista....koskaan en ole naisen kanssa ollut ja tuskin koskaan sellaista tilaisuutta tuleekaan.

mutta,onko tämä kovin yleistä vai olenko yksin mietteineni?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mä täysin hetero silti olen. Oikeen muna-addikti =)

Vierailija
2/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. stripparin katsominen kyllä saa mut märäksi. Silti en haaveile edes naisen kanssa sänkyyn menosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä katselen ja miehistä kiihotun. Homotkin on jotenkin kiihottavia, kun taas lesbot yököttää.

Vierailija
4/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kyllä kylllä! : )

en kiihotu miesten alastonkuvista, mutta naisten kyllä. voisin harrastaa seksiä naisen kanssa, mutta ilman heppiä en voisi elää! : )

Vierailija
5/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain alaston nainen " kutsuva" ilme silmissä, en kiihotu lainkaan. Tosin ei miehenkään kuva ole kiihottava :/ Paitsi oman miehen, koska heti tulee mieleen, mitä ollaan viimeksi tehty sängyssä...

Vierailija
6/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus kiihotun, joskus en naisten katsomisesta. Riippuu aika paljon fiiliksestä. En kyllä ole yhtään kiinnostunut puuhailemaan naisen kanssa mutta sitäkin kiinnostuneempi miesten kanssa :-)

Vierailija
7/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen vartalo kiihottaa, koska se tuo mieleen seksiin liittyviä asioita. En voisi kuvitellakaan meneväni sänkyyn naisen kanssa.

Vierailija
8/9 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten välisen seksin katselu esim. filmiltä - ei muuten. täällä kans yx kaluaddikti. :)

Vierailija
9/9 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottaa mutta ei pelkkä alaston nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi