naiset,kiihottaako naisen vartalo?
itse olen hetero (ehkä)...nautin mieheni kanssa seksistä paljon mutta kiihotun naisista....koskaan en ole naisen kanssa ollut ja tuskin koskaan sellaista tilaisuutta tuleekaan.
mutta,onko tämä kovin yleistä vai olenko yksin mietteineni?
Kommentit (9)
Esim. stripparin katsominen kyllä saa mut märäksi. Silti en haaveile edes naisen kanssa sänkyyn menosta...
Miehiä katselen ja miehistä kiihotun. Homotkin on jotenkin kiihottavia, kun taas lesbot yököttää.
kyllä kyllä kylllä! : )
en kiihotu miesten alastonkuvista, mutta naisten kyllä. voisin harrastaa seksiä naisen kanssa, mutta ilman heppiä en voisi elää! : )
on vain alaston nainen " kutsuva" ilme silmissä, en kiihotu lainkaan. Tosin ei miehenkään kuva ole kiihottava :/ Paitsi oman miehen, koska heti tulee mieleen, mitä ollaan viimeksi tehty sängyssä...
ja joskus kiihotun, joskus en naisten katsomisesta. Riippuu aika paljon fiiliksestä. En kyllä ole yhtään kiinnostunut puuhailemaan naisen kanssa mutta sitäkin kiinnostuneempi miesten kanssa :-)
naisen vartalo kiihottaa, koska se tuo mieleen seksiin liittyviä asioita. En voisi kuvitellakaan meneväni sänkyyn naisen kanssa.
naisten välisen seksin katselu esim. filmiltä - ei muuten. täällä kans yx kaluaddikti. :)
kiihottaa mutta ei pelkkä alaston nainen.
Mutta kyllä mä täysin hetero silti olen. Oikeen muna-addikti =)