Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palapelit ja 2,5 vuotias lapsi.

Vierailija
11.02.2007 |

Mistä taidoista palapelin teko kertoo? Pitäiskö huolestua kun 2,5 vuotias ei osaa tehdä kun nuppipalapelejä eikä oikein osaa tehdä näitä palapalloja yms.

Muuten on hyvin kehittynyt, puhuu ja laulaa tosi hyvin. On hyppinyt tasajalkaa ja tehnyt kuperkeikan jo paljon ennen 2 vuotis synttäreitä. Kiipeilee ja on muutenkin liikunnallisesti lahjakas. Hyppii 1 jalalla ja laukkaa yms.

Piirtäminen on viivoja, pisteitä ja ympyröitä (ei kovin kehittynyttä sekään). Tekee korkeita palikkatorneja ja hienoja rakennelmia legoista. Pukee joitakin vaatekappalita ja käy itse pöntöllä.

Palapelejä ei olla tehty paljon, ei tunnu edes olevan niistä kiinnostunut. Nyt olen ottanut päivittäiseen rutiiniin niiden teon, mutta osaa laittaa muutaman palan vain muistinvaraisesti sellaiseen tavalliseen palapeliin.

Pitääkö huolestua siis tuosta " puutteesta" ?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma kiinnosta tai ei jaksa keksittyä!! Eli älä turhia hätäile... :)

Vierailija
22/23 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni ketjussa ei ole mitään naurettavaa, asiallisia kommentteja paitsi tuo pallopalapelin käsittäminen 3d palapeliksi kyllä vähän nauratti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan tosiaan, että se on vaan keskittymiskyvyn ja kiinnostuksen puutetta. Pojalla on aina 100 rautaa tulessa, eihän kaikki asiat voi kiinnostaa.

Hyvä kuitenkin tietää vähän mistä voi johtua jos jatkuu oikein pitkään.

Kiitos vielä kerran hyvistä vastauksista.

Itseäkin naurattaa tuo 3D juttu, en ihmettele, että provona pidettiin kun niin sen ymmärsi :D

t: ap