Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

laparoscopian jalkeinen vuoto

11.02.2007 |

hei!

tossa aikaisemmin kyselin kokemuksia laparoscopiasta. kiitos viela vastanneille, kokemuksenne rauhoitti kylla mielta! leikkaus meni hyvin ja olen toipunutkin omasta mielesta nopeasti. enaa vahan turvonnut maha ja hieman heikohko olo normaaliin verrattuna. loysivat 4 pienen pienta 2mm endo kohtaa jotka poistivat heti ja sanoivat ettei silla ollut mitaan tekemista lapsettomuuteen. muuten kaikki ok. ihana kulla etta kaikki on hyvin toulla alapaassa, mutta toisaalta syy ei lapsettomuteen vielakaan siis selva...

mutta asiaan... operaatio oli torstai aamuna ja eilen vasta alkoi enemman vuoto. aiemmin sellasta rusehtavaa. nyt vessakaynnella kuukautisia vastaavaa vuotoa. onko normaalia? ja kauan voi kestaa? voinko kayttaa tampoonia vai taytyyko turvautua siteisiin (en tykkaa nita kayttaa..)? kiitos avusta!!

oli viela toinenkin kysymys...

mita olette milta. mulla on kolme inssia tehty ja jokaisessa menkat alkoi kymmenentena paivana inssin jalkeen. eikos se ole liian pian kiinnittymisen suhteen? suosittelisitteko pyytamaan lugeja??!! josko se on ollut meidan ongelma...

kiitos jos viitsitte vastailla. nyt kun on toipilaana niin aljon aikaa pohtia juttuja...ettei vaan paa hajoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ehdottomasti kiellettiin käyttämästä vuotoon tamponia tulehdusriskin vuoksi!!! Tulehdusriskin vuoksi neuvottiin myös alapääpesu joka pisukäynnin jälkeen!!! Mulla sattui kuukautiset lapan kanssa samaan aikaan, niin tuohon vuodon kestoon en osaa vastata. Mut varmaan melko yksilöllistä.

Vierailija
2/2 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli laparoskopian jälkeen pientä tuhruvuotoa vielä kuudentena päivänä, kunnon vuotoa ei ollut. Mutta en osaa sanoa yleisesti mikä on normaalia.

Hyvä ettei sulla mitään isompia löydetty, mulla lähti viime vuoden kesäkuussa vasen torvi ja möykky vasemmasta munasarjasta...

Mutta parantumista ja plussatuulia puhaltelee täällä Katijo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla