Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painavat mammat huomio!

11.02.2007 |

Paljonko on ollut lähtöpainosi? Minulla nyt 105 ja hirvittää mennä neuvolaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ekassa ja tässä toisessa 88+ mutta molemmissa laskenu pari kiloa raskauden edetessä. Viime raskaudessa ei viimenen vaakakäynti näytti 91+ eli ei kuitenkaan tullut kuin muutama kilo ylimääräista ja sairaalaan ne kaikki sitten jäikin=) ja imetyksen aikana lähti sitten vähän omiakin kiloja=) mutta tuli nopsaan takasin kun imetys loppui... Täytyy tässä toisessa koittaa olla itelle imetyksen jälkeen vähä tiukempi=)

Vierailija
2/4 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtöpaino oli 86,6, bmi oli siis reilu 32.

Neuvolatäti odottaa 6-9 kilon painonnousua raskauden aikana, nyt on mulla rv 21+5 ja painoa on tullut puolisen kiloa, eli jos pian ei ala tulla enempi, niin saa kuulla murpatusta siksi.

Minäkin pelkäsin mennä neuvolaan ja siihen kaavakkeeseen, joka ekalle kerralle piti täyttää, laitoinkin, etten halua kuulla murpatusta korkeasta painostani, täti sanoi siihen, ettei se vaikuta millään lailla muutoin, kuin että sokerirasituskoe tulee sitten ajallaan käytäväksi.

Meillä raskaus alkoi koeputkihoidosta, miehestä johtuvasta syystä, opiskelijaterveydenhuollon gyne mulle aikanaan urputti painostani kun siellä aloitettiin tutkimukset, laihdutinkin n. 15kg ennen tuota hoitoa, mutta olishan se voinut onnistua siitäkin huolimatta, etten olis laihtunut, koska syy oli selkeästi miehessä.

Onnittelut raskaudesta ja kovasti tsemppiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulle on nyt molemmissa raskauksissa käyny niin, ettei neuvolassa ole painosta sanottu sanaakaan! Eli mun kokemuksella äitiysneuvolassa saa olla niin painava kuin haluaa.. Mene vain omana itsenäsi sinne, äläkä välitä painostasi vaan pidä se ihan normaalina asiana..

T:Timpura 31+6

Vierailija
4/4 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lähtöpaino 101 ja juuri ennen synnytysta oli 124. Nyt poika on 4kk ja painoa 106kg. Esikoistytöstä oli sama asia. Enkä nyt mitään hurjia syömisiä tehnyt. Liikkuminen kun jäi tyystin liitoskivuista ja jumalattomista helteistä, ni kyllähän sekin vie.. Nauti olostasi ja elä juuri sellaista elämää mikä sinut tekee onnelliseksi ja hyvinvoivaksi. Mielen terveys ja hyvä mieli tuo iloisen vauvan syliisi.. Onnea odotuksellesi..ainahan neukulla on jotakain kaavioita ja suosituksia ja diagrammeja..sitähän tämä meidän yhteiskunta on..aina pitäisi johonkin malliin mahtua. Mutta ole vahva ja oma itsesi niin kaikki menee hienosti:))