Miksi monet työttömät miehet eivät suostu tekemään kotitöitä kotona ollessaan?
Vaan moni sysää kotityöt naisten harteille, vaikka loogista olisi, että kotona oleva tekisi kotityöt.
Lisäksi moni työtön mies olettaa naisen elättävän hänet
Kommentit (8)
Mitä muita tilastoja sieltä hatusta löytyy?
Ei ole arvolle sopivaa tai laiskuus.
Ironisesti ne naiset jotka huolivat työttömän miehen ottavat juuri noita luuseri työttömiä jotka makaavat soffalla moobsit hölskyen ja juovat olutta päivät pitkät. Ei naisille kelpaa sellainen työtön joka treenaa, laittaa luonnollisesti ruokaa sen treenamisen vuoksi ja tulee toimeen omilla rahoilla. Siivotussa asunnossa on myös mukavampaa.
Niillä on läheisriippuvaiset hoivaajanaiset jotka ajautuu aina huonoihin suhteisiin. Ei mikään bosslady katsoisi tuollaista päivääkään.
Teen kotitöitä joka päivä. Teen ruokaa, pesen omat pyykit ja imuroin. Tosin avovaimo sitten imuroi uudelleen koska luulee etten ole imuroinut kunnolla eikä se koskaan tarkista sängyn alta kädellä onko pölyä.
No ei kyllä onnistuisi meillä. Se joka on enemmän kotona hoitaa enemmän kotitöitä. Nyt tehdään yhdessä koska olemme kotona molemmat. Olemme siinä vaiheessa elämää että olemme vapaita oravanpyörästä. Ja elätämme kuitenkin itse itsemme eli ei mitään tukia. Kotityöt hoituu tuosta vaan ja remontit ja kokkailut. Kiva yhdessä puuhailla. Ei tämä mikään täysihoitola ole kummallekaan.
Minulla oli mies, joka teki kaiken puoliksi, kun oli töissä. Jättäytyi työttömäksi (sai 5 työtarjousta parissa viikossa, mutta ei ottanut mitään vastaan). Ihan oikeasti kuvitteli, että minä maksan hänen elämisensä kun hän makaa sohvalla.
No en asiasta monta kertaa huomauttanut kun mies meni johonkin kavereidensa luo makaamaan. Ilmoitin sitten jossain vaiheessa että päivänä X klo 14-16 saa tulla hakemaan kamansa tai muuten menee roskiin.
Kyllä se ne haki. Oli myös varastanut yhdet vähän kallimmat korvikseni. En jaksanut sanoa asiasta, en ollut kertonut hänelle, että olin saanut ne häntä aiemmalta exältä. Eivätpä olleet siinä enää siitäkään muistuttamassa, vaikka nätit korvikset olivatkin.
En katselisi tuollaista.