Paljonko saatte mieheltä kuukausirahaa?
Itse saan nyt 500€, mutta ajattelin pyytää korotusta tonniin, kun ei tuolla 500€ saa nykyään oikein mitään.
Paljonko te muut saatte?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elääkö joku oikeasti tällaisessa suhteessa? Mistä tuollaisen miehen löytää?
Mies käy hyväpalkkaisissa töissä, ja minä hoidan kotia. Mitäs outoa siinä on? Tarvinhan minäkin käyttörahaa.
Jos asia olisi näin niin joutuisit jossain vaiheessa maksamaan lahjaveroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies käy hyväpalkkaisissa töissä, ja minä hoidan kotia. Mitäs outoa siinä on? Tarvinhan minäkin käyttörahaa.
Et sitten ole ajatellut itse luoda uraa? Aika surkea elämä ja tavoitteet. Mä ansaitsen enemmän kuin mieheni. Koulutus on myös parempi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi in cel leikkii trad wifea??
Miksi alapeukutat, jos kotirouvana vastaan. En ole mikään englanninkielinen tiktok-ilmiö.
On kivaa kun kotityöt ja oman lapsen hoito on minun työtäni, ja mies maksaa siitä minulle eläkettä. Hän saa keskittyä työhönsä. Miksi tällainen elämäntapa aina saa vastustusta ja suoranaista halveksuntaa? Jos viemme lapsen hoitoon, niin hoitaja saa siitä palkkaa. Jos joku tulee meille siivoamaan, hän saa siitä palkkaa. Meillä se olen minä, joka teen nämä. Enkä suinkaan paahda ympäri vuoden vaan saan lomailla kun haluan.
Minä maksan 1200€ kk vaimolle käyttörahaa ja kaiken muun elämisen kanssa, on omasta halustaan kotiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutat, jos kotirouvana vastaan. En ole mikään englanninkielinen tiktok-ilmiö.
On kivaa kun kotityöt ja oman lapsen hoito on minun työtäni, ja mies maksaa siitä minulle eläkettä. Hän saa keskittyä työhönsä. Miksi tällainen elämäntapa aina saa vastustusta ja suoranaista halveksuntaa? Jos viemme lapsen hoitoon, niin hoitaja saa siitä palkkaa. Jos joku tulee meille siivoamaan, hän saa siitä palkkaa. Meillä se olen minä, joka teen nämä. Enkä suinkaan paahda ympäri vuoden vaan saan lomailla kun haluan.
Ei sovi nykyiseen pohjoismaiseen ääri-feministiseen ajatteluun tuiollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole ajatellut itse luoda uraa? Aika surkea elämä ja tavoitteet. Mä ansaitsen enemmän kuin mieheni. Koulutus on myös parempi.
Olen eri vastaaja. Minä en nauti työnteosta vaan vapaa-ajasta. Kun vielä nuorena saa harrastaa ja matkustaa, niin ei tosiaan harmita ettei ole oravanpyörää, missä piiputtaa itseään. Yleensä uraihmiset odottaa lomia, vapaitaan ja sapattivuosiaan. Eikä kukaan, ei kukaan, harmittele siellä elämän loppuvaiheessa, että hitsi kun en tehdä enemmän töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai surkea elämä? Se vasta surkeaa onkin sitten vanhana miettiä, että kunpa olisin ollut kotona ja lasten kanssa, enkä jossain mitättömässä uraputkessa. Itse olen ollut kotiäiti 7 vuotta ja arvostan kotiäitejä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joudu maksamaan lahjaveroa, jos samassa taloudessa asuva puoliso siirtää tilille rahaa. Varmuuden vuoksi siihen voi kirjoittaa jonkun selventävän tekstin, esim. taloudenhoitoon. Aviopuolisoilla on ihan elatusvelvollisuus toisiaan kohtaan.
-eri
Annan sugar naiselleni 800 euroa kk ja saan seksiä 10 kertaa kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi nykyiseen pohjoismaiseen ääri-feministiseen ajatteluun tuiollainen.
Mitä ne muijat tähän liittyy?
Niin just!
Käyn töissä ja tienaan omat rahani!
Suomiakat ovat rahanahneita. Ei tulisi mielenkään antaa GF:lle rahaa penniäkään. M24
Mun mies saa 300e/kk. Saman kuin minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joudu. Vaikka summat ylittävätkin lahjaveron määrän, jos pystytään osoittamaan että rahat ovat ns normaalia elämistä, niin veroja ei mene.
Eli jos toisella on niin paljon rahaa että vaikkapa 5 tonnia kuussa voidaan katsoa ihan ok humputtelurahaksi, ei veroa mene.
Jos taas 2000€/kk tienaava duunari siirtää joka kuukausi 5 tonttua toiselle, herää verottajan kiinnostus.
Minä tienaan omat rahani, olen sinkku vela.