Muita jotka ovat ihan tuskissaan ja häpeissään jos joutuvat töistä sairaslomalle?
Mittaan juuri kuumetta, olo ollut huonohko jo useamman päivän, mutta silti olen töissä käynyt. Nyt kuitenkin olo pahentunut, kuumeinen, sydän hakkaa kovasti, vaikka vain istun, aivastelen, kurkku ei ehkä kipeä mutta kuiva ja yskäinen. Mietityttää ja harmittaa. En ole nyk. työpaikassa montaa viikkoa ollut enkä todellakaan haluaisi jäädä kotiin sairastamaan. :( toisaalta, työni on sellaista etten kyllä kipeänä sitä saisi tehdäkään. Nyt jo ahdistaa jos joudun huomenna soittamaan töihin että jään sairaslomalle. Ns. huono omatunto. Onko muilla näin?
Kommentit (4)
Tee todella paljon ko. firmalle töitä. Matkusta pitkin maailmaa ja joustan vapaa-ajastani. Jos sairastun, on minulla täysi oikeus levätä. Naurettavaa olisi tehdä toisin.
aloitin 1.2 uuden työn ja jo seuraavana päivänä (pe) jouduin olee pois kun lapselle nousi kuume.
seuraavan viikon olin itse kipeänä töissä ma-to, mutta pe olo oli jo niin huono että pakko se vaan oli mennä lääkäriin. ilman vahvaa lääkitystä en ole pystynyt edes kotona vaan olemaan. kyseessä siis karsee lentsu, lämpöä, yskää, nuhaa, kurkkukipua, ääni poissa, posket kipeet yms.
nyt tauti kestäny viikon yhteensä ja olo ei ole parantunut. eli joudunko hitto vie olee viel alkuviikkollakin pois duunista.. tuskin koeajan jälkeen saan edes jatkoa kun meininki on tällaista.
yritän järkeillä etten tälle mitään voi, mutta huono omis soimaa mua silti.