Maailman paras ruoka valittu. Oletko maistanut.
1.Rendang
2.Nasi goreng
3.Sushi.
4.Tom yam goong
5.Pad thai
Kommentit (60)
Eväsleivät, nuotiolla paistettu makkara, talvella pikku patikoinnin tai hiihtolenkin jälkeen.
Kaakaota tai pannukahvit.
Voiko mikään maistua paremmalle?
Rendangia en ole maistanut, muita kyllä ja itse asiassa syönkin niitä aika usein.
Sushi ja pad thai on tuttuja. On hyviä. Täytyy kokeilla noita muitakin!
Voissa paistetut muikut ja muussa missä on kermaa ja voita ,,,,tuore ruisleipä ...nammmm
Ei nuo pöperöt päihitä vaimoni tekemiä ruokia
Vierailija kirjoitti:
Lidlin pakastealtaasta saa Nasi gorengia. Ei ehkä ihan alkuperäistä mutta valmisruuaksi ihan Ok.
Sehän on indonesialainen pyttipannu, keitetystä jämäriisistä tehty. Erittäin helppo tehdä itsekin, ei tarvita einestä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Voissa paistetut muikut ja muussa missä on kermaa ja voita ,,,,tuore ruisleipä ...nammmm
Hyväksyn.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön kissoja!
Margariinia vai? Yöks joka tapauksessa kummallekin variaatiolle.
Vierailija kirjoitti:
Maailman parhaiden ruokien top 10 listalla on 6 suomalaista ruokaa.
Laadin listan itse.
Julkaise se tänne, muuten ei uskota.
Vierailija kirjoitti:
Totta, päihittää nuo viisi kuusi - nolla.
Kaikki Indonesiasta Sushia lukuunottamatta. Miksi? Tortillat Meksikon torilla on paljon parempia.
Tom yam goong noista paras, mutta eihän noita Suomesta saa halvalla.
https://hot-thai-kitchen.com/wp-content/uploads/2013/03/Tom-yum-goong-i…
Näyttää kalliilta nuo ravut ja sienet.
Uudet perunat Suomen maaperästä ja silli Itä-Merestä, voi Suomalaisesta meijeristä ja persiljaa omasta kasvimaasta. Pala ruisleipää ja lasi Valion Maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Haukipullat voittaa muikut 100-0
Rendangia söin Tampereella ravintola Borneossa silloin kun se vielä sijaitsi Tammelantorin laidalla. Oli se hyvää, mutta samassa lounasbuffetissa char sao oli vielä parempaa.
Sushia on kovin monen tasoista. Hyvä sushi on ihanaa, mutta joku marketin noutotiskillä seissyt bulkki ei ansaitse paikkaansa tällä listalla.
Kalakukko on paras ruoka, ei kahta sannoo, susit voette tyentee vaekka perssiisseen, siks ne on muotoeiltu sen malliseks että on helepompi survoo sissään. *
Väitän että lämpimät leivät on paras. Sanokaa jokin muu mitä pystyy syömään illasta toiseen kyllästymättä. Teenkö piip tästä väitöskirjan? Minä vaan väitän että lämppärit on parhaita.
Keitetyt perunat ja porkkanat + ruskea kastike sianlihasta on parasta ruokaa, jolla lähtee nälkä ja pysyy terveenä.
Makkaraperunat pihvillä, kananmunalla, pekonilla, salaatilla ja mausteilla on paras ruoka. Mutta ei liian usein.
Makaronilaatikko edelleen paras kunno lihaliemellä, kananmunilla ja juustolla. Ja tottakai Felixin ketsupilla.