Maailman paras ruoka valittu. Oletko maistanut.
1.Rendang
2.Nasi goreng
3.Sushi.
4.Tom yam goong
5.Pad thai
Kommentit (60)
Miksi mämmiä ei ole mainittu? Mämmiä ei voi parantaa, siksi se tulee läpi suoliston muuttumattomana.
Aasian ruuat ovat yliarvostettua kuraa. Kunnon savukylki on paljon parempaa. Ei tarvitse tsiliä ja sokeria peittämään makua. Sandelsia juomaksi.
Lidlin pakastealtaasta saa Nasi gorengia. Ei ehkä ihan alkuperäistä mutta valmisruuaksi ihan Ok.
Kyllä riittäär uokaan mausteeksi suola.
Vierailija kirjoitti:
Sushi on maailman yliarvostetuin ruoka.
Tiedän helposti 500 parempaa.
Tämäpä.
Muikkukukkoa ja voita. Kiitos. Poronkäristys ja muusi.
Syön kyllä mielelläni aasialaisiakin ruokia.
Tänään just tehtiin rendangia broilerista. Se maustetahna on todella hyvä ja sopii lihan ja kasvisproteiinin kanssa hyvin. Ja reseptiin voi hyvin lisätä kasviksia lisää, kuten vaikka paprikaa ja salko/pensaspapuja. Pidän kovasti myös muista ruoista, vaikea on laittaa eri ruokia paremmuusjärjestykseen.
Kuka on valinnut? Ei multa ole kysytty. Mulle mieluummin uunilohta ja perunamuusia voisilmällä kuin mikään listan ruoista.
Kaikki ruoka on hyvää, kun on nälkä.
Menen huomenna Rossoon syömään Rendangia.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin pakastealtaasta saa Nasi gorengia. Ei ehkä ihan alkuperäistä mutta valmisruuaksi ihan Ok.
Olen maistanut sitä ja lähempänä aitoa olevaa indonesialaisessa ravintolassa. Ravintolan versio oli paljon mausteisempaa, mutta kokin mukaan siinä ei ollut vielä edes mausteita. Alkuperäinen voi olla aika tappavaa. Vaan tosiaan lidlin pakastealtaan versio sopii myös suomalaiseen makuun ihan hyvin.
Pizza on aina hyvä. Silloinkin kun se on huono.
Tässä lähtisin ehkä kebab-linjalle.
Ja tarkemmin Kreikan versiona, kunnon gyros-lihaa ja pitaleipää lisukkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Tänään just tehtiin rendangia broilerista. Se maustetahna on todella hyvä ja sopii lihan ja kasvisproteiinin kanssa hyvin. Ja reseptiin voi hyvin lisätä kasviksia lisää, kuten vaikka paprikaa ja salko/pensaspapuja. Pidän kovasti myös muista ruoista, vaikea on laittaa eri ruokia paremmuusjärjestykseen.
Mitä reseptiä käytit?
En kyllä pystyisi itse asettelemaan ruokia tuollaisiin listoihin ja paremmuusjärjestyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sushi on maailman yliarvostetuin ruoka.
Tiedän helposti 500 parempaa.
Tämäpä.
No mitäs jos listaisit ne 500?
Maailman parhaiden ruokien top 10 listalla on 6 suomalaista ruokaa.
Laadin listan itse.
En ole tainnut tuota rendang-currya maistaa. Vilkaisin reseptin ja kuulostaa kyllä hyvältä. Täytyy varmaan kokeilla.