Nainen, sheivaatko varalta ekoille treffeille?
Kommentit (31)
Mä oon aina sillä lailla kun olisin muutenkin. Mulla on aina posliini mutta mä tiedän että monet miehet tykkää karvoista. Joten ei voi olettaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina sillä lailla kun olisin muutenkin. Mulla on aina posliini mutta mä tiedän että monet miehet tykkää karvoista. Joten ei voi olettaa.
Mä tykkään jos on vähän karvoja, mutta kiihottaa posliinissa etenkin se, että nainen tulee ekoille treffeille niin, että mun takia sheivannut ja laittanut kivat alkkarit.
-AP
Eeeen, ei oo tapana harrastaa seksiä noin aikaisessa vaiheessa. Kivat alusvaatteet kyllä tekee mielelle silti hyvää vaikkei kukaan muu niitä näkisikään :)
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen vaan homo, mutta saatettakoon kaikkien tietoon että pidän kaikki paikat aina karvattomana. Aloittaja voi laittaa viestiä jos haluaa tulla silittelee posliinia
Voisin jos se olisi valintakysymys. Homona varmaan ymmärrät, että ei ole oma valinta kenestä kiihottuu.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Eeeen, ei oo tapana harrastaa seksiä noin aikaisessa vaiheessa. Kivat alusvaatteet kyllä tekee mielelle silti hyvää vaikkei kukaan muu niitä näkisikään :)
Mulla lukee tinder-profiilissa, että etsin hetken hupia, joten yleensä naiset myös tulee sillä ajatuksella. Tietenkin ne suodattuu aiemmin pois, jotka hakee vakavaa. On mulla silti (melkein) kaikki suhteetkin alkaneet siitä, että ekalla kerralla on seksiä.
-AP
Why, oh, why? Karvat on best <3 Ja oma mielipide on, että tekevät naisesta paljon naisellisemman kun on itsevarmuutta olla just sellainen ku on :)
Vierailija kirjoitti:
Why, oh, why? Karvat on best <3 Ja oma mielipide on, että tekevät naisesta paljon naisellisemman kun on itsevarmuutta olla just sellainen ku on :)
Kyllä muakin karvainen tuhero kiihottaa. Jotenkin luo kontrastia sille ihanan pehmeälle sisustalle.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Saavat sinulta ilmaista ilmaa niin ei tarvi kaupasta hakea kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee tinder-profiilissa, että etsin hetken hupia, joten yleensä naiset myös tulee sillä ajatuksella. Tietenkin ne suodattuu aiemmin pois, jotka hakee vakavaa. On mulla silti (melkein) kaikki suhteetkin alkaneet siitä, että ekalla kerralla on seksiä.
-AP
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Minkä ikäinen olet?
40
-AP
En sheivaa. Jossei kelpaa niin oma menetys.
Vierailija kirjoitti:
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍
Ja vielä ei ole käynyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Eikai se mies siinä mitään menetä, jos ei nuole. Naisen tyydytyshän siinä vain on kyseessä.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai se mies siinä mitään menetä, jos ei nuole. Naisen tyydytyshän siinä vain on kyseessä.
-AP
Ei suuseksiä varten tarvitse sheivata.
Mikä ihmeen likainen vanha pervo näitä avauksia tehtailee?
Luuletko että naiset kulkevat kusiset karvat pillussaan ja pesevät ja sheivaavat vain treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Ei suuseksiä varten tarvitse sheivata.
Ei saa nainen ainakaan multa suuseksiä yhden illan jutussa, jos on tuhero siistimättä.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen likainen vanha pervo näitä avauksia tehtailee?
Luuletko että naiset kulkevat kusiset karvat pillussaan ja pesevät ja sheivaavat vain treffeille?
En mä luule mitään, ja siksi kysyn. Kannattisko sun hommata jotain sun henkisille kyvyille sopivaa luettavaa? Kokeile vaikka sarjakuvia, kun niissä on vähemmän tekstiä.
-AP
Pidän posliinin visuaalisesta ilmeestä, kaunottarella kun on hän alle ~30v, silloin häpykumpu on vielä litteä eli ei ole rasvoittunut turpeaksi, eikä häpy roiku samasta syystä. Siis, posliini antaa ainakin mielikuvan esiteininaisesta, jos ei sitä ole.
Peuhatessa pidän tuherosta joka on siistitty, ei ajeltu. Posliinin tavaran mehut jotka tuntuvat viileältä (ja paikallisesti) tulevat nopeammin "päälle", tuhero vaimentaa tätä äkillistä aistihavaintoa.
En ole nainen vaan homo, mutta saatettakoon kaikkien tietoon että pidän kaikki paikat aina karvattomana. Aloittaja voi laittaa viestiä jos haluaa tulla silittelee posliinia