Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, sheivaatko varalta ekoille treffeille?

Vierailija
10.09.2024 |

Ja laitatko parhaat alusvaatteet?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen vaan homo, mutta saatettakoon kaikkien tietoon että pidän kaikki paikat aina karvattomana. Aloittaja voi laittaa viestiä jos haluaa tulla silittelee posliinia 

Vierailija
2/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina sillä lailla kun olisin muutenkin. Mulla on aina posliini mutta mä tiedän että monet miehet tykkää karvoista. Joten ei voi olettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina sillä lailla kun olisin muutenkin. Mulla on aina posliini mutta mä tiedän että monet miehet tykkää karvoista. Joten ei voi olettaa.

Mä tykkään jos on vähän karvoja, mutta kiihottaa posliinissa etenkin se, että nainen tulee ekoille treffeille niin, että mun takia sheivannut ja laittanut kivat alkkarit.

-AP

Vierailija
4/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeen, ei oo tapana harrastaa seksiä noin aikaisessa vaiheessa. Kivat alusvaatteet kyllä tekee mielelle silti hyvää vaikkei kukaan muu niitä näkisikään :)

Vierailija
5/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nainen vaan homo, mutta saatettakoon kaikkien tietoon että pidän kaikki paikat aina karvattomana. Aloittaja voi laittaa viestiä jos haluaa tulla silittelee posliinia 

Voisin jos se olisi valintakysymys. Homona varmaan ymmärrät, että ei ole oma valinta kenestä kiihottuu. 

-AP

Vierailija
6/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeeen, ei oo tapana harrastaa seksiä noin aikaisessa vaiheessa. Kivat alusvaatteet kyllä tekee mielelle silti hyvää vaikkei kukaan muu niitä näkisikään :)

Mulla lukee tinder-profiilissa, että etsin hetken hupia, joten yleensä naiset myös tulee sillä ajatuksella. Tietenkin ne suodattuu aiemmin pois, jotka hakee vakavaa. On mulla silti (melkein) kaikki suhteetkin alkaneet siitä, että ekalla kerralla on seksiä.

-AP

Vierailija
7/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why, oh, why? Karvat on best <3 Ja oma mielipide on, että tekevät naisesta paljon naisellisemman kun on itsevarmuutta olla just sellainen ku on :)

Vierailija
8/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Why, oh, why? Karvat on best <3 Ja oma mielipide on, että tekevät naisesta paljon naisellisemman kun on itsevarmuutta olla just sellainen ku on :)

Kyllä muakin karvainen tuhero kiihottaa. Jotenkin luo kontrastia sille ihanan pehmeälle sisustalle.

-AP

Vierailija
9/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat sinulta ilmaista ilmaa niin ei tarvi kaupasta hakea kallista.

Vierailija
10/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee tinder-profiilissa, että etsin hetken hupia, joten yleensä naiset myös tulee sillä ajatuksella. Tietenkin ne suodattuu aiemmin pois, jotka hakee vakavaa. On mulla silti (melkein) kaikki suhteetkin alkaneet siitä, että ekalla kerralla on seksiä.

-AP

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
11/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Minkä ikäinen olet?

40

-AP

Vierailija
12/31 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa. Jossei kelpaa niin oma menetys.

Vierailija
13/31 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👍

Vierailija
14/31 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍

Ja vielä ei ole käynyt niin.

Vierailija
15/31 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai se mies siinä mitään menetä, jos ei nuole. Naisen tyydytyshän siinä vain on kyseessä.

-AP

Vierailija
16/31 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai se mies siinä mitään menetä, jos ei nuole. Naisen tyydytyshän siinä vain on kyseessä.

-AP

Ei suuseksiä varten tarvitse sheivata.

Vierailija
17/31 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen likainen vanha pervo näitä avauksia tehtailee?

Luuletko että naiset kulkevat kusiset karvat pillussaan ja pesevät ja sheivaavat vain treffeille?

Vierailija
18/31 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Ei suuseksiä varten tarvitse sheivata.

Ei saa nainen ainakaan multa suuseksiä yhden illan jutussa, jos on tuhero siistimättä.

-AP

Vierailija
19/31 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen likainen vanha pervo näitä avauksia tehtailee?

Luuletko että naiset kulkevat kusiset karvat pillussaan ja pesevät ja sheivaavat vain treffeille?

En mä luule mitään, ja siksi kysyn. Kannattisko sun hommata jotain sun henkisille kyvyille sopivaa luettavaa? Kokeile vaikka sarjakuvia, kun niissä on vähemmän tekstiä.

-AP

Vierailija
20/31 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän posliinin visuaalisesta ilmeestä, kaunottarella kun on hän alle ~30v, silloin häpykumpu on vielä litteä eli ei ole rasvoittunut turpeaksi, eikä häpy roiku samasta syystä. Siis, posliini antaa ainakin mielikuvan esiteininaisesta, jos ei sitä ole.

Peuhatessa pidän tuherosta joka on siistitty, ei ajeltu. Posliinin tavaran mehut jotka tuntuvat viileältä (ja paikallisesti) tulevat nopeammin "päälle", tuhero vaimentaa tätä äkillistä aistihavaintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi