Uskomatonta: Mies ei enää halua minua, syynä huono ryhtini!
Olemme 10 v. yhdessä ollut nelikymppinen pari. Miehen halut ja osin omanikin ovat viimeisen parin vuoden aikana vähitellen hiipuneet. Olen ajatellut syyksi miehen työstressiä, lapsiarkea ja terveysvaiboja. Nyt kuitenkin mies kertoi, että merkittävä syy on huono ryhtini! Ja itsekseen hänellä kuulemma toimii paremmin. On tosi loukattu olo. Olen kuitenkin normaalipainoinen ja miehen mukaan kasvoista edelleen kaunis. Nuorempana usein sanottiin kauniiksi. Harrastan 1-2 krt vko liikuntaa. Ei mies ole itsekään mikään adonis, hiukan liikunnallisempi vain.
En tiedä voiko seksielämämme enää tästä toipua. Pitäisikö vaan erota. Ilman lapsia ja taloa eroaisin varmaankin heti. Jollekylle muulle kelpaisin varmasti vielä! Mielipiteitä, miten tästä eteenpäin! Kiitos avusta
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi seksittömyys voi johtua siintä että toinen saa seksiä muualla.
Siinä sitten selitetään ummet ja lammet ettei se oma partneri olis taas vonkaamassa.
Miehethän eivät eroa enneku sellanen sidechik osuu kohalle joka on vaimomateriaalia.
Omassa lähipiirissä vain naiset ovat vaihtaneet lennosta miestä.
Niin se tuntuu olevan, että mies ei saa rehellisesti kertoa, jos ongelma on naisessa. Miehen tietty kuuluu vain sietää kaikki.
Höpä höpö taas. Kuka mies keksiiin niiin älyttömän syyn kuin naisen ryhdin muutoksen ettei halua seksiä?? Jos mies on noin urpo, niin vähemmästäkin kannattaisi heittää pihalle. Niinkuin naisen ryhti nyt muuttuisi yhtäkkiä ja jos muuttuu, niin osteopaatille. Mies keksii älyttömiä tekosyitä, kun on joko vieras nainen tai
Käsittämätöntä tosiaan että ulkonäkö tai olemus voisivat vaikuttaa seksihaluihin. Ei, kyllä sen on pakko olla jotain mystisempää tai vakavampaa.
Tärkeintä on ymmärtää, että oli ongelman syy mikä tahansa, niin vika on miehessä eikä naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen kuitenkin normaalipainoinen "
Nainen jonka BMI = 18,50 on kaunotar, ja terveydellisesti tuo BMI tarkoittaa "normaalipainoinen".
Nainen jonka BMI = 24,99 on rumapainoinen, mutta terveydellisesti tuo BMI tarkoittaa edelleen "normaalipainoinen".
Käsitteellä "normaalipaino" ei siis ole yhtään mitään käyttöä kun aiheena on naisen kauneus, eli seksikkyys, eli haluttavuus.
Höpö höpö. Alipainoinen tai hoikka ei ole synonyymi kaunottarelle. Tuo ei muutenkaan tarkoita mitään koska jo luuston painossa on isot erot.
Miehenä olen eri mieltä.
Höpä höpö taas. Kuka mies keksiiin niiin älyttömän syyn kuin naisen ryhdin muutoksen ettei halua seksiä?? Jos mies on noin urpo, niin vähemmästäkin kannattaisi heittää pihalle. Niinkuin naisen ryhti nyt muuttuisi yhtäkkiä ja jos muuttuu, niin osteopaatille. Mies keksii älyttömiä tekosyitä, kun on joko vieras nainen tai seisokin kanssa ongelmia ja laittaa senkin vaimon syyksi. Naisensa haukkuminen on muutenkin varma keino lopettaa parisuhde, seksittömyys toinen. Mitä tekee munattomalla miehellä ei mitään.