Millä konstilla saatte suolen tyhjäksi ennen yhdyntää?
Olen kokeillut suihkua, mutta tuntuu että vesi ei koskaan tule kaikki ulos. Onko apteekissa myytävät peräruiskeet hyviä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tyhjentää? Jos mies nyt haluaa juntata persusta, niin kyllä paska kuuluu asian mausteeksi.
Et ole ilmeisesti pannut tai ollut pantavana koskaan?
ööö... miksi ihmeessä pitäisi suoli tyhjentää ennen yhdyntää (vai tarkoititko nyt sitten anaaliyhdyntää)?
Olen homomies joka syö paljon leipää ja voin kertoa että se on mahdotonta. Ja itsellä suolihuuhtelu sekoittaa vatsan.
Vesipesu ja sormella tsekkaa sisältä että on puhdasta ja tyhjää. Jos suoli on toiminut normaalisti ja säännöllisesti, ei mitään sen kummempia pesuja tarvi.
aivan... ap on homomies...eipä tullut edes mieleen, hassua
Siis naisena sanon, että inhotavaa kun mies yhtäkkiä haluaakin panon, ja sitten pitää olla ihan sillai, että apua taidan paskoa ! Lähde siitä nyt sitten veskiin kesken kaiken. Puhumattakaan siitä että nautinto on tosi kaukana!
Ne kalun työnnöthän tuuppaavat myös suolta toimimaan...
Vierailija kirjoitti:
Vesipesu ja sormella tsekkaa sisältä että on puhdasta ja tyhjää. Jos suoli on toiminut normaalisti ja säännöllisesti, ei mitään sen kummempia pesuja tarvi.
Mutta kun tuosta hetkestä saattaa kulua useita tunteja siihen että on pyllistämässä. Ei sitä ruoansulatusta pysty pysäyttämään.
Oi miksi avasin tämän ruokapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Siis naisena sanon, että inhotavaa kun mies yhtäkkiä haluaakin panon, ja sitten pitää olla ihan sillai, että apua taidan paskoa ! Lähde siitä nyt sitten veskiin kesken kaiken. Puhumattakaan siitä että nautinto on tosi kaukana!
Ne kalun työnnöthän tuuppaavat myös suolta toimimaan...
Jos minulla on joskus suolessa tavaraa ja silti ollaan pantu, niin ainakin itsellä on reippaasti aikaa siihen kunnes suoli päättää, että nyt pitää avautua. Ehdin siis vessaan hyvin. Itsellä aika säännöllinen suolen toiminta, joten eka tyhjennys tulee noin puoli tuntia heräämisestä ja sitten ehkä lounaan jälkeen. E siis ole pelkoa siitä, että panon aikana tulee lakanoille
Miksi pitäisi tyhjentää? Jos mies nyt haluaa juntata persusta, niin kyllä paska kuuluu asian mausteeksi.