Heitin kaikki kirjat roskikseen
Yritin myydä niitä torissa, mutta yhtään tarjousta ei tullut. Nyt menee kuusi hyllymetriä romaaneja ja taidekirjoja roskiin.
Kommentit (45)
Kotimaisi klassikkoja, keltaista kirjastoa, nykytaiteen keskeisten nimien taidekirjoja, arkkitehtuurikirjoja, italialaisia keittokirjoja, roskiin menivät.
ap
Pistitkö koko kuusi hyllymetriä kerralla myyntiin, vai esim. tyylilajeittain jaoteltuna? Kukaan ei nimittäin jaksa katsoa mitään metrin kirjapino ilman tarkempia tietoja ilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi et omista naisille suunnattuja self help sekä uhriutumis-paskaautofiktiokirjoja, ne olisi kyllä mennyt kaupaksi.
Tämä. Jos sinulla olisi ollut joku Tunne lukkosi, sata keski-ikäistä akkaa olisi jo ollut yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Pistitkö koko kuusi hyllymetriä kerralla myyntiin, vai esim. tyylilajeittain jaoteltuna? Kukaan ei nimittäin jaksa katsoa mitään metrin kirjapino ilman tarkempia tietoja ilmoituksia.
Minulla on elämä.
ap
Mä vein myös kaatikselle kirjat. Ja cd ja vinyylilevyt.
Älä vielä laita. Minä voin ostaa ainakin muutamia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hankkiudut kirjoista eroon?
Muutan ihanaan maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on elämä.
ap
Kuka sinä leelet oikein olevasi??
Olisit nyt hyvä ihminen vienyt vaikka kirjaston kirjakierrätykseen tai lahjoittanut jonnekin. Kirjaa ei koskaan kannata heittää pois.
Minäkin saneerasin kirjahyllyni, mutta kutsuin ensin antikvariaatinpitäjän valitsemaan. Kyllä kannatti.
Kirjat on muinaisjäänne ja maailmanlopun jälkeen niille on käyttöä sytykkeinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä vein myös kaatikselle kirjat. Ja cd ja vinyylilevyt.
Ja melkoisen tukun rahaa.
Toivottavasti jaksoit lajitella. Sivut paperinkeräykseen ja kannet poltettaviin.
Sivistynyt ihminen ei heitä kirjaa roskiin.
Ei kirjoja kannata ostaa eikä myydä. Aivan surkeita sijoituksia. Ei kukaan niitä osta eikä ota edes ilmaiseksi ja ite saa maksaa sen 20-30€. Itse vein työpaikan toimistorakennuksen yleiselle viihtyvyysalueella olevaan "kirjastoon" kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Olisit nyt hyvä ihminen vienyt vaikka kirjaston kirjakierrätykseen tai lahjoittanut jonnekin. Kirjaa ei koskaan kannata heittää pois.
Siellä kirjastossa ne heitetään kuitenkin pois, jos suostuvat edes ottamaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni kierrätyskeskus rajoittanut kirjojen vastaanottoa, kun niitä menee kaupaksi vain muutamia vuodessa. Jätteenpolttolaitoksille niitä mennyt rullakkokaupalla.
Olisi kannattanut tarjota lähimpään kouluun niitä.
Nähtävästi et omista naisille suunnattuja self help sekä uhriutumis-paskaautofiktiokirjoja, ne olisi kyllä mennyt kaupaksi.