Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, joiden puoliso ei halua mitään läheisyyttä..

Vierailija
10.09.2024 |

Oonko yksin tässä tilanteessa vai onko kukaan muu samassa tilanteessa 😔 

Omassa suhteessa ei oo minkäänlaista läheisyyttä. Tämä on johtanut siihen, että sairastuin masennukseen muutama kuukausi sitten.

Kohtalotovereita?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelette läheisyyden? Puolison kanssa voi olla kaveri ja viihtyä yhdessä. Ei  seksi ole se ainoa asia parisuhteessa. Voi puhaltaa yhteen hiileen, yhteiset päämäärät, mahdolliset lapset, henginen yhteys ja miksei taloudellinenkin. 

Yli 50 vuotta yhteistä taivalta takana.

Vierailija
22/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki olla suhteessa, jossa ei ole läheisyyttä? Kämppiksiähän silloin ollaan. 

Meillä on ainakin yhteinen lapsi ja toimeentulo.  T. Nro2

Olet puolisosi kanssa rahan takia? 

Haluan tehdä tätä työtä jota nyt teen. Ilman puolisoani se ei onnistuisi enkä vajaakuntoisena työllisty.

Asia selvä. Voihan sitä toki puolisoa käyttää rahastamiseenkin. En kyllä ihmettele, miksi sitä läheisyyttä ei tuollaisessa suhteessa ole. 

Ihan yhdessä ollaan päätetty yhteinen yritys perustaa. Kumpikaan ei muualta töitä löytä

No mä haluan pitää työni. Se on mulle tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut mitään läheisyyttä tai kosketusta vuosiin. Tämä tilanne aiheuttaa päivittäin tuskaa ja ahdistusta. Ollaan yhdessä lasten ja rahan takia. Kehoni kaipaa kosketusta niin, että tekee mieli huutaa. Tunnen itseni arvottomaksi ja rumaksi kun en kelpaa. Todellisuudessa olen kuitenkin mielestäni ihan hyvännäköinen, mutta tämä hellyyden puute sairastuttaa mielen. 

Vierailija
24/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mikäpä siinä, jos haluaa roikkua miehessä, josta ei saa muuta irti kuin työpaikan. 

Vierailija
25/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mikäpä siinä, jos haluaa roikkua miehessä, josta ei saa muuta irti kuin työpaikan. 

Olenhan mä hänen kanssaan lapsenkin saanut.

Vierailija
26/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelette läheisyyden? Puolison kanssa voi olla kaveri ja viihtyä yhdessä. Ei  seksi ole se ainoa asia parisuhteessa. Voi puhaltaa yhteen hiileen, yhteiset päämäärät, mahdolliset lapset, henginen yhteys ja miksei taloudellinenkin. 

Läheisyys on läheisyyttä. Sitä, että ollaan lähekkäin. Juuri siitä erottaa parisuhteen ja kaverisuhteen. Kaverisuhteessa voidaan toki halata, mutta noin muuten lähekkäin oleminen (silittely, suutelu, hyväily jne.) ei kuulu kaverisuhteeseen. 

Vierailija
27/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kova saavutus saada lapsi ilman minkäänlaista läheisyyttä :D

Vierailija
28/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki olla suhteessa, jossa ei ole läheisyyttä? Kämppiksiähän silloin ollaan. 

Haluan tehdä tätä työtä jota nyt teen. Ilman puolisoani se ei onnistuisi enkä vajaakuntoisena työllisty.

Asia selvä. Voihan sitä toki puolisoa käyttää rahastamiseenkin. En kyllä ihmettele, miksi sitä läheisyyttä ei tuollaisessa suhteessa ole. 

Ihan yhdessä ollaan päätetty yhteinen yritys perustaa. Kumpikaan ei muualta töitä löytänyt.

Ja mikä estää jatkamasta siinä yrityksessä yhdessä eron jälkeen? Parempi erota ajoissa kun voi sen vielä tehdä niin että välit säilyvät. Sitten kun p.ska räjähtää silmille ja toisen "salasuhde" paljastuu, ei sovinnossa eroaminen ole enää mahdollista ja sitten menee se yrityskin.

Vierailija
29/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka puhui jotain seksistä? 

Vierailija
30/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kova saavutus saada lapsi ilman minkäänlaista läheisyyttä :D

Siitä on jo kauan aikaa. Oli meillä silloin läheisyyttä.

Vierailija
31/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhdessä ollaan päätetty yhteinen yritys perustaa. Kumpikaan ei muualta töitä löytä

Mies ei halua eron jälkeen jatkaa yhdessä töitä.

Vierailija
32/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet niin lapanen, että alistut mihin tahansa, jotta saat pitää suojatyöpaikkasi. Huh.huh....

Vierailija
33/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Tilanne ollut nyt joitain kuukausia tällainen. Tiedän, etten jaksa tätä loputtomiin. Mutta toivon edelleen, että tulisi muutos. 

Vierailija
34/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on. Tilanne ollut nyt joitain kuukausia tällainen. Tiedän, etten jaksa tätä loputtomiin. Mutta toivon edelleen, että tulisi muutos. 

Mitä puolisosi sanoi, kun kerroin hänelle ettet ole tyytyväinen nykytilanteeseen ja toivot muutosta?

Vierailija
35/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet niin lapanen, että alistut mihin tahansa, jotta saat pitää suojatyöpaikkasi. Huh.huh....

Vajaakuntoisena,  pitkäaikaistyöttömänä olleena tiedän etten muita töitä saa.

Vierailija
36/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puolisosi sanoi, kun kerroin hänelle ettet ole tyytyväinen nykytilanteeseen ja toivot muutosta?

*kerroit

Vierailija
37/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista lukea näitä kynnymattojen juttuja. Roikutaan epätoivoisesti suhteessa, jonka takia oma mielenterveyskin hajoaa. Vähän nyt ryhtiä ihmiset! Ei se parisuhde ole mikään välttämättömyys. 

Ohis mutta on tuokin vähän huvittavaa että triggeröityy ja ärsyyntyy joidenkin randomien ongelmista. Sitä näkee täällä paljon.

Vierailija
38/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis tämäkin, mutta tuilla elävän lapsettoman työttömän on helppo vttuilla. Ei sillä että olisin itse huonossa parisuhteessa vaan sinkkuna elelen.

Vierailija
39/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaakuntoisena,  pitkäaikaistyöttömänä olleena tiedän etten muita töitä saa.

Todella surullista, ettet uskalla elää ilman puolisoasi, vaan roikut hänessä vaikka suhteenne on kuollut. Luulisi, että työttömyyskin on parempi vaihtoehto kuin tuollainen riippuvuussuhde. 

Vierailija
40/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista lukea näitä kynnymattojen juttuja. Roikutaan epätoivoisesti suhteessa, jonka takia oma mielenterveyskin hajoaa. Vähän nyt ryhtiä ihmiset! Ei se parisuhde ole mikään välttämättömyys. 

Ohis mutta on tuokin vähän huvittavaa että triggeröityy ja ärsyyntyy joidenkin randomien ongelmista. Sitä näkee täällä paljon.

Missä sä tuoss triggeröitymistä näit? Onko sinusta aina triggeröitymistä, jos kertoo mielipiteensä? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme