Oletteko tyytyväisiä elämäänne?
Kommentit (6)
Olen.
Heräsin aamulla rakkaan vaimoni kainalosta, hän valmisti hieman aamupalaa samalla kun hain pyykit ullakolta, sitten töihin, nyt kirjoittelen kahvitauolla hetken typeryyksiä, työajan loputtua teen pyörälenkin kun sää on niin mukavan näköinen, sitten voisi grillata ja seurustella perheen kanssa, ja sitten voisikin jo mennä hiljalleen nukkumaan.
- M56
Osittain. Olen tyytyväinen niihin asioihin mihin pystyn itse vaikuttamaan. Sitten on niitä, mihin en pysty ja ne on vain siedettävä ja toivottava että jossain vaiheessa tulee muutos.
Kiitos kysymästä. Olemme. Onni on potkinut minua lähes koko ajan huopasyylingit jalassaan, kuten Havukka-ahon ajattelijakin aikanaan sanoi.
Olen. Asun maaseudulla rauhallisessa saunallisessa rivitaloasunnossa,osa-aikatyö+tuet ja hyvin vapaa-aikaa saunoa, pelailla videopelejä,katsoa leffoja ym. viikko sitten ostamalllani video tykillä isolta valkokankaalta ja mahtavat äänet kun ostin myös hyvän surround ääni systeemin (en mitään soundbar rimpulaa vaan kunnon subbarin ja kaiuttimet).
Vierailija kirjoitti:
Olen. Asun maaseudulla rauhallisessa saunallisessa rivitaloasunnossa,osa-aikatyö+tuet ja hyvin vapaa-aikaa saunoa, pelailla videopelejä,katsoa leffoja ym. viikko sitten ostamalllani video tykillä isolta valkokankaalta ja mahtavat äänet kun ostin myös hyvän surround ääni systeemin (en mitään soundbar rimpulaa vaan kunnon subbarin ja kaiuttimet).
Mulla on myös huippu vuoden vanha Oled tv mutta tv jäänyt vähälle käytölle tykin takia vaikka töllössä kaikki herkut pelaamiseen ja leffoihin.
Yksin Jeesus. Ja sitte siitä alempia asioita, mutta ihan kivoja..