Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tyytyväisiä elämäänne?

Vierailija
10.09.2024 |

Mitkä asiat aikaan saavat tämän tunteen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin Jeesus. Ja sitte siitä alempia asioita, mutta ihan kivoja..

Vierailija
2/6 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Heräsin aamulla rakkaan vaimoni kainalosta, hän valmisti hieman aamupalaa samalla kun hain pyykit ullakolta, sitten töihin, nyt kirjoittelen kahvitauolla hetken typeryyksiä, työajan loputtua teen pyörälenkin kun sää on niin mukavan näköinen, sitten voisi grillata ja seurustella perheen kanssa, ja sitten voisikin jo mennä hiljalleen nukkumaan.

- M56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain. Olen tyytyväinen niihin asioihin mihin pystyn itse vaikuttamaan. Sitten on niitä, mihin en pysty ja ne on vain siedettävä ja toivottava että jossain vaiheessa tulee muutos.

Vierailija
4/6 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Olemme. Onni on potkinut minua lähes koko ajan huopasyylingit jalassaan, kuten Havukka-ahon ajattelijakin aikanaan sanoi.

Vierailija
5/6 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Asun maaseudulla  rauhallisessa  saunallisessa  rivitaloasunnossa,osa-aikatyö+tuet ja hyvin vapaa-aikaa saunoa, pelailla videopelejä,katsoa leffoja ym. viikko sitten ostamalllani video tykillä isolta valkokankaalta ja mahtavat äänet kun ostin myös hyvän surround ääni systeemin (en mitään soundbar rimpulaa vaan kunnon subbarin ja kaiuttimet). 

Vierailija
6/6 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Asun maaseudulla  rauhallisessa  saunallisessa  rivitaloasunnossa,osa-aikatyö+tuet ja hyvin vapaa-aikaa saunoa, pelailla videopelejä,katsoa leffoja ym. viikko sitten ostamalllani video tykillä isolta valkokankaalta ja mahtavat äänet kun ostin myös hyvän surround ääni systeemin (en mitään soundbar rimpulaa vaan kunnon subbarin ja kaiuttimet). 

Mulla on myös huippu vuoden vanha Oled tv mutta tv jäänyt vähälle käytölle tykin takia vaikka  töllössä kaikki herkut pelaamiseen ja leffoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi