Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko erityisherkkä, kun saan orgasmin, niin reitenikin vapisevat?

Vierailija
10.09.2024 |

Kun mies panee pitempään ja saan orgasmin, niin reisiänikin alkaa vapisuttaa. Jälistäpäin reiteni ovat ikäänkuin puuduksissa ja käveleminenkin tuntuu huteralta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä reisilihakset ovat hellinä, jos olen pannut vaimoa peppuun.

Vierailija
2/9 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin nussiessa minulla laukaisun jälkeen reidet aivan muussia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on isokokoinen. Kun hän panee minua edestäpäin, niin orgasmi tuntuu koko kehossani. Pilluni tulee araksi ja reisiä värisyttää. Tunnen vielä seuraavana päivänäkin, että olen saanut kunnolla kalua.

Vierailija
4/9 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo liittyy erityisherkkyyteen?

Vierailija
5/9 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole erityisherkkä. hyvä orgasmi pistää koko kropan tärisemään, ihan tavallista.

Vierailija
6/9 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et ole erityisherkkä. hyvä orgasmi pistää koko kropan tärisemään, ihan tavallista.

eriryisherkät ei loista seksissä, naisten vaikea saada orgasmeja muuten kuin fantasioissaan

Vierailija
7/9 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole erityisherkkä, saat vain hyviä orgasmeja. Minulle käy sama nykyään, nuorempana ennen synnytyksiä ei yltänyt lähellekään yhtä hyviä tuntemuksia. 

Vierailija
8/9 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin orgasmiherkkä. Mieheni naidessa kun orgasmi tulee vapisen kauttaaltaan ja silmissä sumenee. Olen myös äänekäs, orgasmin tulessa en voi kun huutaa. Raavin myös mieheni selkää tai  isken kynteni mieheni pakaroihin. Mieheni sanoo että olen ihana nainen kun tulen voimalla ja estoitta kovaa.

Vierailija
9/9 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vapisen myös holtittomasti orgasmin ja siemensyöksyn tullessa. Orgasmi on niin ihana ja intensiivinen tunne, ettei mikään voita sitä. Oikein piehtaroin siinä tunteessa laukeamisen hetkellä. Nyt alkoi tehdä mieli työntää kivikova penis liukkauden häpyhuulien väliin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan