Olenko erityisherkkä, kun saan orgasmin, niin reitenikin vapisevat?
Kun mies panee pitempään ja saan orgasmin, niin reisiänikin alkaa vapisuttaa. Jälistäpäin reiteni ovat ikäänkuin puuduksissa ja käveleminenkin tuntuu huteralta.
Kommentit (9)
Takaapäin nussiessa minulla laukaisun jälkeen reidet aivan muussia..
Mieheni on isokokoinen. Kun hän panee minua edestäpäin, niin orgasmi tuntuu koko kehossani. Pilluni tulee araksi ja reisiä värisyttää. Tunnen vielä seuraavana päivänäkin, että olen saanut kunnolla kalua.
Miten tuo liittyy erityisherkkyyteen?
et ole erityisherkkä. hyvä orgasmi pistää koko kropan tärisemään, ihan tavallista.
Vierailija kirjoitti:
et ole erityisherkkä. hyvä orgasmi pistää koko kropan tärisemään, ihan tavallista.
eriryisherkät ei loista seksissä, naisten vaikea saada orgasmeja muuten kuin fantasioissaan
Et ole erityisherkkä, saat vain hyviä orgasmeja. Minulle käy sama nykyään, nuorempana ennen synnytyksiä ei yltänyt lähellekään yhtä hyviä tuntemuksia.
Olen erittäin orgasmiherkkä. Mieheni naidessa kun orgasmi tulee vapisen kauttaaltaan ja silmissä sumenee. Olen myös äänekäs, orgasmin tulessa en voi kun huutaa. Raavin myös mieheni selkää tai isken kynteni mieheni pakaroihin. Mieheni sanoo että olen ihana nainen kun tulen voimalla ja estoitta kovaa.
Miehenä vapisen myös holtittomasti orgasmin ja siemensyöksyn tullessa. Orgasmi on niin ihana ja intensiivinen tunne, ettei mikään voita sitä. Oikein piehtaroin siinä tunteessa laukeamisen hetkellä. Nyt alkoi tehdä mieli työntää kivikova penis liukkauden häpyhuulien väliin....
Itsellä reisilihakset ovat hellinä, jos olen pannut vaimoa peppuun.