Aitolehden suuressa juoksutapahtumassa kuusi osanottajaa đ
EipÀ ole liiemmÀlti kiinnostusta Aitolehden kanssa juoksemiseen. Suureellisesti oli kehunut ennen tapahtumaa, ettÀ juostaan kahdessa ryhmÀssÀ.
LÀhteenÀ kaiken tietÀvÀ seiska.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/martina-aitolehden-juoksutapahtumaâŠ
Kommentit (52)
Voi tÀtÀ suomalaista kateutta ja vahingoniloa.
Onnea aapee.
MitÀ sinÀ uskallat tehdÀ?
ilkkua muita?
jeejee. Oletko nyt ylpeÀ itsestÀsi?
Minusta on ihan rohkeaa yrittÀÀ ja tehdÀ asioita. Itse olan sika arka tuollaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti mainostettu, kun ei ainakaan tÀnne asti ole tullut tietoon koko tapahtumaa.
SillÀ 154 000 Instagram-seuraajaa, niin 6 ON aikas vÀhÀn.
TÀmÀ vain osoittaa ettei ihmiset ymmÀrrÀ laatusta mitÀÀn kun eivÀt menneet ilmaiseksi saamaan kuntoiluun liittyviÀ vinkkejÀ.
Vierailija kirjoitti:
Voi tÀtÀ suomalaista kateutta ja vahingoniloa.
Onnea aapee.
MitÀ sinÀ uskallat tehdÀ?
ilkkua muita?jeejee. Oletko nyt ylpeÀ itsestÀsi?
Minusta on ihan rohkeaa yrittÀÀ ja tehdÀ asioita. Itse olan sika arka tuollaisissa.
EikÀ ilmeisesti ole ainoa asia, jossa olet sika, kun ihailun kohteesi on moneen kertaan tuomittu Martina. MikÀs siinÀ, kukin ihailee itsenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ vain osoittaa ettei ihmiset ymmÀrrÀ laatusta mitÀÀn kun eivÀt menneet ilmaiseksi saamaan kuntoiluun liittyviÀ vinkkejÀ.
Laatu.
Ja aitolehti eivöt mahdu samaan lauseeseen, ei edes samalle riville. Juokaa sitruunavettÀ -tyyppinen asiantuntija tÀmÀ henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteli varmaan, ettÀ paikalle saapuis satoja ihmisiÀ. :D
Martinan tuntien olisin halunnut nÀhdÀ sen naaman kun kuusi ilmaantuu paikalle, tapahtumaan jota hÀn markkinoi pitkÀÀn.
Martina siirtyy tauolle. https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=aitolehti
Veksi nÀytti mulle kaikki uutiset aitolehdestÀ.
Itse olin vuosia jÀrjestÀmÀssÀ urheiluseuran vuotuista hölkkÀtapahtumaa. Aikanaan yritimme kasvattaa tapahtuman kokoa laatimalla uudet houkuttelevammat reitit ja mainostamalla sitÀ yu-tapahtumissa ja -kilpailuissa.
Aikamoisilla talkoilla osanottajamÀÀrÀ nousi muutamilla kymmenillÀ. KritiikkiÀ tuli uusista reiteistÀ, monella kun oli motiivina osallistua se edellisten vuosien juoksuajat just sillÀ vanhalla reitillÀ. Ja suomenmaahame sopii suksen mittainen listaus erilaisia hölkkÀtapahtumia.
Itse en tÀmÀn kokeneena heitÀ pilkkakirvestÀ uuden tapahtuman lanseerauksessa epÀonnistunutta kohti.
MÀ pyysin naapurin ÀijÀt lenkille ja sen jÀlkeen mentiin ottaa pari tuoppia. Osallistujia oli melkein yhtÀ monta.
Kuvastaa nykyaikaa ettÀ muiden epÀonnistumiselle irvaillaan ja nauretaan. HÀn kuitenkin yritÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kuvastaa nykyaikaa ettÀ muiden epÀonnistumiselle irvaillaan ja nauretaan. HÀn kuitenkin yritÀÀ.
Ei yrittÀmiselle naureta, vaan hÀnen kuvitelmilleen brÀndinsÀ vetovoimalle.
Vierailija kirjoitti:
Palstaa ku seuraa nii ei ihme et tÀÀ Martinan juoksuhomma saa lokaa niskaan. Kaikki palstal tuntuu olee geenilÀskejÀ, tai lÀskejÀ jostakin muusta kuin omasta syystÀ. EihÀn nÀÀ hippopotamukset jaksais varmaa juosta ees kolmea kilometriÀ itse.
Ja sama suomeksi. Olé!
Tapahtuma oli ehkÀ epÀonnistunut, mutta Martinaa ei voi kutsua pömppövatsaiseksi. Kovassa kunnossa ja muistetaan, ettÀ hÀn on vasta 42 vuotias. Ei mikÀÀn elÀkkeellÀ oleva akka.
Kaunis aikuinen nainen.
EihÀn se tarkoita, ettÀ Martinasta ei tykÀttÀisi, jos tapahtumaan tulee vain 6. Puhumatta edes siitÀ, ettÀ pÀÀkaupunkiseutua kauempaa tuskin kukaan harkitsi tuota tapahtumaa, ei monikaan halua juosta tuntemattomien kanssa, aika harvassa varmaan on ne, jotka haluavat. Silti voi tykÀtÀ Martinan jutuista. Itse en ole seurannut Martinaa juurikaan, tiedÀn, ettÀ nuorempana oli aika bimbo, mutta Stefu-Belorf-draaman hoiti tuosta kolmikosta ainoana aikuismaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteli varmaan, ettÀ paikalle saapuis satoja ihmisiÀ. :D
Tuskinpa. Jos luit tuon jutun, hÀn oli itse kirjoittanut, ettÀ juostaan tarvittaessa kahdessa ryhmÀssÀ. Ei varmasti ollut odottanut edes kovin montaa kymmentÀ, eihÀn yhteen juoksuryhmÀÀn ihan hirveÀn montaa mahdu ilman erityisjÀrjestelyjÀ.
Martina on upea ja rohkea nainen!
Martina on edelleen Suomen komein mies.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuma oli ehkÀ epÀonnistunut, mutta Martinaa ei voi kutsua pömppövatsaiseksi. Kovassa kunnossa ja muistetaan, ettÀ hÀn on vasta 42 vuotias. Ei mikÀÀn elÀkkeellÀ oleva akka.
Kaunis aikuinen nainen.
- Samaa mieltÀ.
Palstalaisten pahansuopuus ja lkeys lisÀksi on perÀti vastenmielistÀ ja oksettavaa.
Youtubessa kehutaan kuinka jollain on satatuhatta tilaajaa.
Otetaan esimerkiksi tubetÀhti Niilo22. 101000 tilaajaa, viimesimmissÀ videoissa keskimÀÀrin n. 4000 katsonta kertaa. Eli n. 4% tilaajista katsoo videoita ja n.96% ei katso. Eli ketÀ nÀmÀ tilaajat ovat? Rahaa tubettaja saa nÀyttökerroista, ei tilaajista.