Pitääkö huolestua naapurin perheen sisarusten huudosta?
Lyhyesti naapurissa asuu iso perhe ja yks päivä makoilin sohvalla hiljasuudessa kun kuulin, että naapurin lapsi huutaa ja itkee kovasti. En saanut kaikesta puheesta selvää, mutta sitten huusi kaksi kertaa "että mä tapan sen, mä tapan sen". Jos käsitin oikein niin riitely oli lasten välistä, pienempi lapsi sekottaa isomman leikkejä jne. Ja tämä huutaja oli siis jo murkkuikäinen, ei mikään pikkulapsi enää.
Onko ihan normaalia, että tuollaista huudetaan? Itsellä ei lapsista kovasti kokemusta, joten jäin vaan pohtimaan, onko siellä kaikki ok. Tiedän kyllä, että lapset voi sanoa mitä vaan ja perheissä tottakai tilanteet välillä kärjistyy.
Kommentit (15)
On, ne pelaa tietokone pelejä ja tappaa virtuaalihahmoja.
Meidänkin naapurin teini huutaa vastaavaa, pelaa kuulemma jotain pelejä.
Pienempi hakee huomiota, kun isompi pelaa? Jätetty lapsenvahdiksi, kun vanhemmat lähipubissa?
Kyllä pitää huolestua jos huuto häiritsee naapureita.
Pienempi ärsyttää isompaa saadakseen huomiota. Ja teini huutaa että tappaa sen? Kuulosta aika normimeiningiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se teini-ikäinen leikkii?😂
En tiedä leikkiikö mitään vaan onko kyse siitä, että pienempi menee huoneeseen ilman lupaa, rikkoo jotain tai jotain muuta vastaavaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä leikkiikö mitään vaan onko kyse siitä, että pienempi menee huoneeseen ilman lupaa, rikkoo jotain tai jotain muuta vastaavaa. ap
Enemmin veikkaisin pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Pienempi ärsyttää isompaa saadakseen huomiota. Ja teini huutaa että tappaa sen? Kuulosta aika normimeiningiltä.
Teini istuu kuulokkeet päässä, eikä huomaa pienemmän läsnäoloa ja huutaa pelikaverilleen.
- isosisko, jolla on kaksi pikkusisarusta
Yleensä ne kyl huutaa vittumä tapan senvittu. Harvinaisen siisti suinen teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa normaalilta sisarusten kinastelulta. Et nyt oikeasti ala lastensuojelua tai jotain tuolla kuormittamaan?
Sulla ei ole lapsia, eikä sulla ollut sisaruksiakaan?
Mun sisko on mua 9 vuotta vanhempi, eikä se teininä aina musta niin kauniisti puhunut.
Kyse voi olla pelaamisesta ja pelissä häviämisestä.
Jos kyseessä taloyhtiö, niin kirjalliset työt ja häätöprosessi käyntiin välittömästi.