Kokoomuksen unelmasta tuli totta: sairaaloita ja kouluja suljetaan, köyhiä kyykytetään
Ja yksityisille sote-firmoille kaadetaan satoja miljoonia! Ja saatiin oluen veroale! Kyllä nyt kelpaa!
Kommentit (35)
Kansalaiset eivät harkinneet ihan loppuun saakka, ketä äänestivät. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Lapset voi ihan hyvin laittaa yksityiseen kouluun
Vierailija kirjoitti:
EVAn tutkimuksen mukaan 13 prosenttiyksikköä suomalaisista lähinnä PS ja Koko kannattajista ei kannata hyvinvointivaltiota vaan haluavat itänaapurityyppisen pahoinvointivaltion.
Joo. En tiennyt, että Suomen kanssa-asukkaat on näin venäjä- ja oikeistomielisiä. Vaalitulos ja ihmisten hyväksyntä hallituksen itsekkäälle politiikalle on ollut hämmentävää.
Jokohan laiskimmat sosiaalituen saajat ymmärtävät ettei kokoomus tai persut ole heidän puolueensa?
Peruskoulujen tuhoaminen on jo hyvässä vauhdissa. Seuraavaksi kokoomus ehdottaa koulujen yksityistämistä ratkaisuksi koulujen ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
EVAn tutkimuksen mukaan 13 prosenttiyksikköä suomalaisista lähinnä PS ja Koko kannattajista ei kannata hyvinvointivaltiota vaan haluavat itänaapurityyppisen pahoinvointivaltion.
Verrattuina mihin? Vai tarkoititko 13 prosenttia?
Noh, itse olen finanssialalla ja aika moni yrittäjä on itkua tuhruttanut kun joudutaan realisoimaan yrittäjän kotitalo. Ei kuulemma enää ole asiakkailla rahaa. Kostautuu nyt yrittäjillekin tämä hallitus.
Multa loppuivat keikat hyvinvointialueella, tukipalveluista säästetään. Olen kuitenkin voittaja työttömänä verrattuna niihin, jotka jäivät, heidät aiotaan ilmeisesti tappaa työllä.
Perskok. sai uskomattoman paljon aikaan näin lyhyessä ajassa. Valtion velkaantuminen ei taitu, koska rahaa palaa tunnin junaan ja yksityislääkäreiden palkkioihin. Sitä vastoin lähikoulut suljetaan, synnytysosastot suljetaan, neuvolat suljetaan.. tämä kaikki on tapahtumassa tai jo tapahtunut kotikunnassani. Päätettiin jättää kolmas lapsi hankkimatta, liian hankalaa kun ei ole palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Noh, itse olen finanssialalla ja aika moni yrittäjä on itkua tuhruttanut kun joudutaan realisoimaan yrittäjän kotitalo. Ei kuulemma enää ole asiakkailla rahaa. Kostautuu nyt yrittäjillekin tämä hallitus.
Eihän tämä hallitus ole edes ollut kiinnostunut kuin suurista yrityksistä. Pienyrittäjät ova sille samanlaista jätettä kuin työntekijät. En ymmärrä miten se on voinut tulla kenellekään yllätyksenä.
Kiitos Pro Markkinatalous ry., EK, Sy ja Pörriäiset. Halvalla möi kokoomus Suomen. Maanpetturit!
Vasemmistopuolueet kannattavat hallitsematonta maahanm uuttoa, vaikka sosiaalituet ei enää riitä edes kantasuomalaisillekaan. Kapitalistiset kokkarit ja demarit ovat juonessa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Lapset voi ihan hyvin laittaa yksityiseen kouluun
Yksityiskouluja pitäisi olla oikeasti yksityisiä. 80 tonnia lukuvuosi, kuten Jenkeissä. Nythän niistä maksetaan muutama.satanen ja loput veronmaksajilta.
Minä haluan vain matalat verot. Ei kiinnosta, miten paljon vassarit ulisevat.
Mulle on tärkeintä halpa pensa ja kalja. Mielellään myös väkevät ruoka marketteihin
Vierailija kirjoitti:
Jokohan laiskimmat sosiaalituen saajat ymmärtävät ettei kokoomus tai persut ole heidän puolueensa?
Syrjäytyneet, masentuneet ja elämän potkimat eivät äänestä. Eivät jaksa eivätkä välitä, koska ovat syrjäytyneitä, masentuneita ja elämän potkimia. Pitkäaikaistyöttömiltä on mennyt usko mihinkään parempaa. Heistä ei ole välitetty eivätkä hekään enää välitä. Ihan sama. Laiskuudesta tuskin monellakaan on kysymys. Ns parempi väki äänestää ja tietysti omien etujensa mukaisesti. Enemmän on enemmän ja sääli sairautta. Inhimillisyys ja lähimmäisenrakkaus ihan tuolla niistä saarnaavien aitioissa on muuttunut säälin synonyymiksi.
kiitos kuuluu persujen äänestäjille.
Niin. Palveluita pitää leikata alueilta joissa palveluntarvitsijoiden sekä palvelunrahoittajien määrä ovat laskeneet jo kauan. Ja tämän sanon Pohjois-Karjalaisena (joka kuitenkin kykenee rationaaliseen ajatteluun kotiseuturakkaudestakin huolimatta).
Ihmeen huolestuneita pääkaupunkiseudun oppositiokannattajat nyt ovatkin maakuntien palveluista. Tähän saakka olemme saaneet heidän suunnaltaan kuulla olevamme rasite, taakka, pummeja, insestiä harrastavia juntteja, vähä-älyisiä sisäsiittoisia elättejä jne.
Vierailija kirjoitti:
Laukesitko kun kirjoitit tuon fantasiasi?