yöllä hirveitä kipuja jaloissa.
Místä johtuu, että reisiä pistelee ja särkee, jos nukkuu pari tuntia samalla kyljellä? Kipu on niin kova, että välillä tekisi mieli huutaa.
Kommentit (12)
Sulla on selässä jumi joka säteilee jalkoihin. Fysioterapeutilta saa tuohon parhaan avun.
Mulla sattuu yleensä oikean jalan isovarpaaseen. Viimeksi jalkapohjaan. Kova polttava yhtäkkinen kipu. Tyyny polvien välissä auttoi ekat 10 vuotta mutta nyt sekään ei oikein tunnu auttavan.
Voi olla kuten joku totesi, että kyse on selkäperäisestä vaivasta. Ihan alkuun voit itse jo illalla ennen nukkumaanmenoa hieroa huolellisesti alaaajasi ja selkäsi läpi, mikä onnistuu omaankin kehoon varsin hyvin erityisesti raajojen ja pakaratason osalta. Jos kyseessä on pitkäaikainen vaiva, joka ei helpotu, mene lääkäriin. Jos sinulla ei ole esteitä tulehduskipulääkkeiden käytölle, käytä diklofenaakki =Voltaren - geeliä yöksi/yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Lopwe karkkinvsyönti ja laigduta
Karkkia en ole syönyt aikoihin ja laihduttaa yritän.
Mulla alhainen ferritiini arvo aiheutti tuota
Vierailija kirjoitti:
Lopwe karkkinvsyönti ja laigduta
Gä? Mibö dinä rarhoiyyat?
Ota sokeriarvot. Voi olla diabetes.
Täällä jalat kipeät, syy diabetes.
Minulla samaan vaivaan auttaa tärinäpatja. Hermokipuun tarkoitetuista kipulääkkeistäkin on vähän apua.
Kannattaa käydä lääkärissä. Siellä voi olla joku ihan hoidettavissa oleva asia taustalla.
Hermot jumissa. Jos pystyt kustantamaan, niin ala käydä säännöllisesti hermoratahieronnassa. Tavallinen hierontakin saattaa auttaa.