Siis myydäänkö airfryeria vieläkin? Näin mainoksen
Aika monella se taitaa olla jo keittiön tukkeena. Kauhea laumatuote.
Kommentit (53)
Mulla on siis toi. Erittäin hyvä kakskoppanen. Lukekaa kommentit, jos luotatte niihin...
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/857212/Princess-182074-Oven-Dou…
Jahah, Ap ei ole saanut Kelan maksusitoumusta AF:lle, kun hänellä on mikro ennestään. Sen takia muillakin laite on turhake.
Viime viikolla näin Gigantissa kahvinkeittimiä ja leivänpaahtimia. LOL!!!
Siis hyvänen aika, eihän niitä nyt enään myydä, kunhan vaan mainostavat!
Onko mikroaaltouuni laumatuote, jos sellainen on lähes jokaisella?
Vierailija kirjoitti:
Jahah, Ap ei ole saanut Kelan maksusitoumusta AF:lle, kun hänellä on mikro ennestään. Sen takia muillakin laite on turhake.
Mikä on maksusitoumus ja mikä on Af? Ap
Minikokoinen kiertoilmauuni niille jotka eivät omista oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Airfrierilla valmistetussa ruoassa on akryyliamidia.
Ei vaan niissä juuri ei ole kun lämpötilat alhaiset ja tehokas puhallin kypsentää ruuat
Vierailija kirjoitti:
Minikokoinen kiertoilmauuni niille jotka eivät omista oikeaa.
On se niillekin, joilla kiertoilmauuni, joka ei ole vielä edes lämmennyt, kun airfryerillä tehty ruoka on jo pöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla airi ollut 4 vuotta ja pois en anna. Käytössä päivittäin.
Minäkin käytän muutaman kerran viikossa, ja huomattavasti enemmän kuin tavan uunia! Kätevä pikku vekotin, omani vie vieläpä vähemmän tilaa kuin talouden kahvinkeitin, hah.
Ihan paras ostos. Mun uunissa on se muka airfryer toiminto mutta ei lainkaan sama. Kotona Philips xxl ja mökille ostin halppiksen ( kalpenee Philipsille mutta mökillä ok ). Käytössä kotona melkein päivittäin. Teinit käyttää paljon. Nopea ja tehokas.
Pojallani on Claes olssonilta ostettu viime vuonna, osti kun oli hyvä ale ja hänellä 20e lahjakortti , 3 litranen, on hyvä nuorella kun helpompi puhdistaa kuin uuni.
Minulla on motonetin air fryer ja olen ollut siihen tyytyväinen. Haluisin ostaa toisenkin air fryerin, mutta sitten tulee ongelmaksi tila. Tuollaisen air fryerin voi varmaan laittaa jonkun halvan ikean pöydän päälle ilman tulipaloriskiä? Käyttäisin molempia samaan aikaan.