Siis myydäänkö airfryeria vieläkin? Näin mainoksen
Aika monella se taitaa olla jo keittiön tukkeena. Kauhea laumatuote.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Airfryerhan on parasta mitä rahalla saa.
Entä Satisfyer, vieläkö niitä saa?
Vierailija kirjoitti:
Ja mammoilla on kiertoilmauuni myös mutta eivät tajunneet että se on sama asia kuin airfryer.
Mainostajat kiittää :)
Meillä ei ole muuta kiertoilmauunia kuin Airfryer.
Mamma
Minua huvittaa tuo lihashuoltovasara. Sama laite eri nimellä oli käytössä jo ainakin 60-luvulla, ellei jo edelliselläkin. Silloin puhuttiin vain hieromakoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa tuo lihashuoltovasara. Sama laite eri nimellä oli käytössä jo ainakin 60-luvulla, ellei jo edelliselläkin. Silloin puhuttiin vain hieromakoneesta.
Voiko sitä käyttää onanointiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mammoilla on kiertoilmauuni myös mutta eivät tajunneet että se on sama asia kuin airfryer.
Ei ihan viitsi kesähelteillä uunia lämmittää vaan Airfryer täydellinen sen sijaan. Lisäksi tosi nopea ja säästää aikaa paljon.
Kesällä grillataan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lämmittää uuni yhtä kokonaista kalaa varten, kun kypsyy nopeasti Airfryerissä.
Uunissa (tai grillissä) saa samalla myös lisukkeet eli kunnon ateria koko perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Kiertoilmauuni kuluttaa huomattavasti enemmän sähköä kuin airfryer.
Miksi jonkun vähälle käytölle jäänyt AirFryer närästää aloittajaa?
Harmittaako häntä myös ne puolen miljoonan purjeveneet, jotka eivä liikahdakkaan laiturista. Siinä lilluvat käyttämättöminä, eivätkä omistajat ole katuneet hukkaan heitettyjä eurojaan.
AirFryer on ehkäpä paras keittiökone mitä vuosiin on tullut markkinoille. Ja vieläpä edullinen.
Itselläni on sellainen kakskoppanen, jolla kyllä saane lisukkeetkin samaan aikaan valmiiksi. Molemmille kopille oma lämpö ja aika.
Ja lisäosilla vielä monipuolisemmin, jos on tarve.
Ap:ta ottaa vaan päähän, kun Kela ei ole suostunut sitä kustantamaan hänelle. Ihan itse pitäisi se ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta ottaa vaan päähän, kun Kela ei ole suostunut sitä kustantamaan hänelle. Ihan itse pitäisi se ostaa.
Ai, sinä elät tuollaisessa maailmassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lämmittää uuni yhtä kokonaista kalaa varten, kun kypsyy nopeasti Airfryerissä.
Uunissa (tai grillissä) saa samalla myös lisukkeet eli kunnon ateria koko perheelle.
No mulla ei ole sitä koko perhettä. Tosi hyvä, kun nyt saa kypsennettyä kalan nopeasti eikä tarvitse uunia käyttää. Kasviksia tulee syötyä paljon enemmän, kun teen lantturankalaisia tai juuressekoitusta. Hellaa käytän edelleen kalafileen paistamiseen, koska kypsyy nopeasti pannulla ja sillä välin kasvikset kypsyy airfryerissa.
Airfryer on tulevaisuuden Aromipesä.
Vierailija kirjoitti:
Halvimmat lienee alle viisikymppiä. Se on kova ostos, oikea sijoitus!
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö aromipesiä vielä?
Toivottavasti. Säästää sähköä.
Lopetin kaikkien muiden laitteiden käytön sinä päivänä kun käynnistin air fryer ensimmäistä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Airfrierilla valmistetussa ruoassa on akryyliamidia.
Voi laittaa suojapaperia alle
Mikä ihmeen kysymys tuo nyt on. Jos et halua itsellesi airfryeriä, niin älä osta. Kukaan ei varmaan pakota ostamaan sellaista. Ja mitä se sinua liikuttaa, mitä toisilla on keittiössään.
Minulla on sellainen iso millä teen koko perheelle kerralla. Aikeissa ostaa rinnalle pieni niitä tilanteita varten jolloin tarvitsen vain itselle. Onnekdi ovat edullisia.
Uusissa uuneissa on kiertoilman lisäksi erillinen air fryer toiminto. Ainakin meillä on.