Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistuksesta...

Vierailija
10.02.2007 |

Minulla on pieni historia ahdistuskohtauksista, ja nyt ollessani raskaana kohtauksia tulee helpommin ja ne ovat isompia. En ole keskustellut vielä tasta neuvolassa, koska raskaus on alussa ja olen ajatellut kohtausten loppuvan. Ennen raskautta oli yli vuosi kun ei tullut yhtään kohtausta. Minulla ei ole koskaan ollut lääkitystä ahdistukseen, nukahtamislääkkeitä söin kerran pari yötä. Nyt kysyisin neuvoja... Onko kukaan ollut/on samassa tilanteessa? Mikä avuksi? Luultavasti kaikki lääkket ovat kiellettyjä kun on raskaana? Aion soittaa tästä neuvolaan jos jatkuu, mutta kaipaisin nyt vähän ensiapua... Kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni helpotti kun tiesin, että kohtaukset eivät ole hengenvaarallisia, opin jotenkin keskittymään ja hengittämään itseni niiden läpi. Sitten kun lapsi oli syntynyt, ajattelin, että enhän nyt äitinä voi joutua paniikkiin, minunhan on pidettävä vauva hengissä... Sen koommin ei ole kohtauksia tullut. Ota yhteys neuvolaan ja kysy, mitä olisi tehtävissä. Tsemppiä ja onnea tulevaisuuteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi