Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitetaan laihdutus - nyt, ei huomenna! Vinkkejä?

Vierailija
10.02.2007 |

Minulla, jo vuosia, vuosia ylipainoisella kotiäidillä (170cm, 84 kg) alkoi laihis Keventäjissä vasta päivää vajaa viikko sitten. Laitoin taivoitteeksi 1 kg viikossa pudotusta, joten saan syödä päivässä vain 1300 kaloria = jatkuva nälkä. Nyt kun päätös on tehty ja into laihduttamiseen on kova, olen myös liikkunut hirveästi = viikon sisällä 10,4 km hiihtoa, tunti rintauintia, tunti lasten kanssa pulkkamäessä, 1,5 tuntia esikoisen kanssa laskettelemassa... Siis näinhän elämä ei voi jatkua, ainakaan koko ajan... Joka lihas särkee ja valittaa. Haluaisin löytää sen mukavan keskitien, jolla laihtuu joka viikko, mutta ei tunne itseään liian rääkätyksi ja nälkiintyneeksi. Ja joskus pitää jollain tasolla myös herkutella. Tavoitteena alle 70 kg ensi kesänä. Hyviä vinkkejä kaivataan! Etenkin siihen kohtuuteen. Minä olen ääripäiden ihminen, joko löysäilen tai rääkkään itseäni. Vähän rennompi, mutta silti tehokas kuuri??? Ylipainoa on niin paljon, että on pakko löytää pitkän tähtäimen ratkaisu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän kaloreita kehiin. Laihis kestää tuolloin max kaksi viikkoa.... ;-) T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla