Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useissa Helsingin morsiusliikkeissä aivan karsea palvelu,

Vierailija
10.02.2007 |

ihan tuntuu siltä, kuin ne ei edes halua myydä pukujaan. Kun astuu ovessa sisään, niin hyvä kun tervehditään ja ollaan niin nihkeitä, vaikka otin selvää, että aikaa ei aina tarvitse etukäteen varata. Niin tympi tän päivän kohtelu kahdessa liikkeessä, etten niistä ostaisi mitään, vaikka unelma löytyisi

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai teetän ompelijalla. En oo kyllä missään kohdannu noin ankeeta asiakaspalvelua kuin noissa morsmaikkuliikkeissä. Ja paras, viime su messuilla (häämuoti) yksi liike kertoi mulle puvusta, jota etsin. No, sanoin että tulen lauantaina katsomaan sitä. Olin aamulla liikkeen nettisivuilla, joissa ei mitään ilmoa ja kun saavuin liikkeeseen, niin lappu ikkunassa, että kiinni tänään. Ohho hoijaa, ja tulin Helsingin ulkopuolelta

Vierailija
2/3 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että on asiakkaan oma syy, että liikkeessa ei hänelle sopivia kokoja ole tarjolla.

Itse olen menossa ensi kesänä naimisiin ja kieltämättä olen pieni, mutta en minä sille mitään voi. Ja monia pukuja kuitenkin valmistetaan minunkin koossani, liikkeissä niistä ei vain mallikappaleita yleensä ole ja ymmärrän sen, koska koko ei tosiaan ole niin yleinen, mutta ei siitä nyt marmattaa minulle tarvitsisi ja tehdä asiasta minun vikaani. Jos jotain on syyttäminen niin genejäni ja niitä en itse valinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä niillä häämuotimessuilla oli alusvaatteita myynnissä ja itse kysyin, että olisiko xs:ää niin myyjä naurahti ja sanoi että ei, koska ihmisille tulee paha mieli, jos myydään nin pientä kokoa, joka ei mahdu kenellekkään. Olin siinä sitten että jaa, eikö pienillä naisilla ole oikeutta olla pieni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi