Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset tarpeet parisuhteessa

Vierailija
09.09.2024 |

Ollaan miehen kanssa oltu nyt noin 5 vuotta yhdessä ja ollaan parikymppisiä. Asutaan yhdessä, on talolainaa yms. Meillä on kaikki ihan hyvin ja terve parisuhde, mutta seksuaaliset halut eivät ole kohdannut meillä enää alkuhuuman jälkeen. Eli ainakin viimeiset neljä vuotta olen tukahduttanut omia halujani ja nyt se alkaa tuntua ylitse pääsemättömältä. En haluaisi erota eikä mieskään koska muuten kaikki on hyvin, mutta seksielämää meillä ei oikein ole. Noin kerran kuussa ja tämä on miehelle ok määrä, mutta mä voisin haluta vaikka joka pv. Ja sitten kerta toisensa jälkeen kun tulen torjutuksi niin en itsekään halua tehdä aloitetta ja mies taas toivoisi että tekisin aloitetta. Ollaan keskusteltu tästä asiasta lukuisia kertoja ja aina ollaan sovittu että yritetään useammin mutta ei se ikinä ole onnistunut. Meillä on ihan täysi luotto toisiimme, eikä kumpikaan ole pettänyt suhteen aikana. Emme myöskään ole toisistamme mustasukkaisia koska tiedämme että siihen ei ole syytä. Mutta viime aikoina päähäni on noussut ajatus avoimesta suhteesta. Olen pyöritellyt asiaa ja minulle se voisi olla ainakin kokeilun arvoinen juttu, otin asian miehen kanssa puheeksi. Hänestä ajatus tuntuisi todella kaukaiselta ja ei haluaisi sitä, koska hänellä ei ole ylimääräisiä tarpeita ja hän pärjää nykyisellä seksin määrällä. Antakaa mulle neuvoa mitä teen? Tuntuu koko ajan että tämä asia vaan syö mua sisältä ja alan katkeroitumaan miestä kohtaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ensin seksuaaliterapiaa.

Miksi muuten nuori ihminen kärvistelet tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
2/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taustalla todella toksinen suhde, exä pahoinpiteli niin fyysisesti kuin henkisesti ja hänellä oli paha alkoholi/ päihdeongelma. Niin nyt kun on oikeasti terve ja vakaa suhde tuntuisi oudolta lähteä hyvästä suhteesta pelkästään seksin puutteen takia. Ja tämä mies on oikeasti sellainen kenen kanssa olosta nautin.

Vierailija
4/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennenkuin täytit 15, kerkesit olla jonkun juopon kanssa parisuhteessa pitemmän ajan?

Vierailija
5/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taustalla todella toksinen suhde, exä pahoinpiteli niin fyysisesti kuin henkisesti ja hänellä oli paha alkoholi/ päihdeongelma. Niin nyt kun on oikeasti terve ja vakaa suhde tuntuisi oudolta lähteä hyvästä suhteesta pelkästään seksin puutteen takia. Ja tämä mies on oikeasti sellainen kenen kanssa olosta nautin.

Miten voi olla jo toksinen exä kun te nyt olette parikymppisiä ja viisi vuotta yhdessä? Ihan kakaranako nykyään aletaan seurustella. Mutta jo noin nuorena on seksuaalisesti epäsopiva se pahenee jatkossa. Mitään avointa suhdetta ei kannata haikailla, siinä vaan rikkoo itsensä ja sen toisenkin. 

Pitää mietti kumpi on nyt tärkeämpää. Toisaalta olette niin nuoria, ettei kannata sitoutua jos joku klikkaa pahasti. Voihan olla, että vain mieheltä on seksuaaliset tunteet hiipuneet kun aikaa on kulunut ja nuorina menitte yhteen. Tykkäätte toisistanne ihmisinä, mutta kipinä on hiipunut. Muutenhan tuon ikäiset miehet ovat yleensä innokkaita. 

Vierailija
6/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nyt tarkemmin. Siis jos on jo neljä vuotta tukahduttanut halujaan niin se tukahduttaminen alkoi 16 vuotiaana? Ei tunnu uskottavalta, että tuon ikäinen poika/mies laiskistuu seksuaalisesti tuossa iässä. Joku nyt on outoa, onko miehellä kaverilliset tunteet vai mikä on? 

Toisaalta tuntuu, että aloittaja ei ole ollut teininä eikä aikuisena yksin lainkaan. Onko kyseessä läheisriippuvuus vai mikä. Toki ei tämä mieskään. Jos 15-vuotiaana on alettu seurustella. 

Vierailija
7/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ennenkuin täytit 15, kerkesit olla jonkun juopon kanssa parisuhteessa pitemmän ajan?

Parikymppisiä ei mielestäni tarkoita tasan 20v. Jos jotain merkitystä niin ollaan 24 vuotiaita. 

ap

Vierailija
8/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin nyt tarkemmin. Siis jos on jo neljä vuotta tukahduttanut halujaan niin se tukahduttaminen alkoi 16 vuotiaana? Ei tunnu uskottavalta, että tuon ikäinen poika/mies laiskistuu seksuaalisesti tuossa iässä. Joku nyt on outoa, onko miehellä kaverilliset tunteet vai mikä on? 

Toisaalta tuntuu, että aloittaja ei ole ollut teininä eikä aikuisena yksin lainkaan. Onko kyseessä läheisriippuvuus vai mikä. Toki ei tämä mieskään. Jos 15-vuotiaana on alettu seurustella. 

Kaikki tuntuu takertuvan tohon ikään. Mutta tosiaan seurustelin eksän kanssa ikävuodet 15-19 ja tapasin nykyisen miehen muutama kuukausi eron jälkeen 19-vuotiaana ja nyt ollaan 24- vuotiaita.  

ap

Vierailija
9/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuttunut rumapainoiseksi?  Se on lähes yksinomainen aiheuttaja kuvatunlaisessa tilanteissa.

Vierailija
10/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko muuttunut rumapainoiseksi?  Se on lähes yksinomainen aiheuttaja kuvatunlaisessa tilanteissa.

En ole😂. Oon ihan normaalipainoinen. Ja siis miehellä ei ole mitään ongelmaa meidän suhteessa. Hänen mielestä kaikki on hyvin, mutta itseä on alkanut vaivaamaan tämä tilanne. 

ap

Vierailija
11/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole😂. Oon ihan normaalipainoinen. Ja siis miehellä ei ole mitään ongelmaa meidän suhteessa. Hänen mielestä kaikki on hyvin, mutta itseä on alkanut vaivaamaan tämä tilanne. 

ap

Kun naisen BMI on 18,50 on hän ihana, seksikäs kaunotar ja terveydellisellä BMI-skaalalla normaalipainoinen. Kun tuo ihana, seksikäs kaunotar märehtii itsensä BMI arvoon 24,99 hän on rumapainoinen ryhävalas, mutta terveydellisellä BMI-skaalalla kuitenkin edelleen normaalipainoinen.  Käsitteellä "normaalipainoinen" ei siis ole yhtään mitään arvoa, virkaa, tai merkitystä kun on kyseessä selsuaalinen haluttavuus (eli kauneus).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi