Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä yritysten pääkonttorit on Helsingissä ja täynnä vain toisiaan kovalla palkalla palvelevia työntekijöitä?

Vierailija
09.09.2024 |

Toisin sanoen, konffataan jotain M365 ympäristöä ja Azurea toisten toimistotyöntekijöiden tarpeisiin jotta voisivat lähettää toisilleen sähköposteja GDPR mielessä.. ei niitä yksikään metsuri, teurastaja, asentaja, sähkö- tai putkimies tarvitse.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on yleensäkin tapana puhua käännöksiin liittyvistä asioista tosi epämääräisesti, koska en tietenkään saa kertoa niistä yksityiskohtia. Mutta haluaisin kysyä sinulta, miksi keskustelet tuolla tavalla? Jos sulla on jotain kysyttävää, mikset vain kysy? Jos on kerrottavaa, mikset vain kerro? Miksi pitää haukkua ja olla aggressiivinen? "

Eli tiesti, ettet sanonut asiaa eksaktisti ja sitten alat ihmettelemään, miksi ihmiset eivät ymmärtäneet tätä eksaktisti? Huoh. Ymmärrät kai, että ilman mitään kontekstia sinun ylimielinen jeesustelu on vain jeesustelua. Miksi keskustelet jeesustelleen - johtuuko se siitä, ettei sinulla ole mitään sanottavaa?

Vierailija
42/43 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... kyllähän joku korporaatio pyörii pelkillä metsureilla.

Varsinkin vaikka Rovio tai Supercell.

Satun tietämään että noissa firmoissa on töissä todellisia pellejä joiden merkitys on ainoastaan siinä paskassa mitä jatkuvasti suustaan päästävät. 

Oho, nyt on diippiä informaatiota. Kerrotko vielä nopeasti, missä yrityksissä ei olisi yhtään tällaista henkilöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on yleensäkin tapana puhua käännöksiin liittyvistä asioista tosi epämääräisesti, koska en tietenkään saa kertoa niistä yksityiskohtia. Mutta haluaisin kysyä sinulta, miksi keskustelet tuolla tavalla? Jos sulla on jotain kysyttävää, mikset vain kysy? Jos on kerrottavaa, mikset vain kerro? Miksi pitää haukkua ja olla aggressiivinen? "

Eli tiesti, ettet sanonut asiaa eksaktisti ja sitten alat ihmettelemään, miksi ihmiset eivät ymmärtäneet tätä eksaktisti? Huoh. Ymmärrät kai, että ilman mitään kontekstia sinun ylimielinen jeesustelu on vain jeesustelua. Miksi keskustelet jeesustelleen - johtuuko se siitä, ettei sinulla ole mitään sanottavaa?

Koskapa tämä on keskustelupalsta eikä mikään työympäristö, minusta tässä ei ole tarkkuuden vaatimusta. Viestini ei ollut jeesustelua, vaan näkökulma, ja se oli se asia, josta mulla oli sanottavaa. Jos muuten itse olet tarkkuuden ystävä, mikset kysynyt asiasta sen sijaan, että alat huutaa ja nimitellä? En todella ymmärtänyt, mihin viittasit, koska et sitä "eksaktisti" kysynyt, annoit vain aggression tulla. Eli suosittelen vastaisuudessa, että jos haluat tietää vastauksen johonkin asiaan, kysyt sitä suoraan sen sijaan, että alat purkaa omia tuntojasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan