Hautausmaalla iltaisin kulkijat
Millaiset ihmiset kulkevat hautausmailla iltahämärissä tai yöllä? Näin taas sellaisen kun kävelin hautausmaan ohitse menevällä kulkureitillä.
Kommentit (48)
Hietaniemen hautausmaan portit ovat auki klo 7-22, pyhäinpäivän ja joulun aikaan ympäri vuorokauden. Valaistusta tosin on vain pääkäytävän varrella.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun siellä, rivi 13 paikka 13, piti käydä hakemassa ruokaa.
Vähän lihaa luun päälle?
Vierailija kirjoitti:
Sähän itse näit sen, joten tiedät millainen se oli. Mitäs täällä turhia kyselet.
Niin ja itse kävelee siellä yöllä pimeässä hautausmaan vieressä. Mitähän se siellä oikein meinaa ja käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän itse näit sen, joten tiedät millainen se oli. Mitäs täällä turhia kyselet.
Niin ja itse kävelee siellä yöllä pimeässä hautausmaan vieressä. Mitähän se siellä oikein meinaa ja käyttää?
Käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää?
Siis kyt tää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsivät vasta haudattuja vainajia?