Olen akateeminen sivistynyt herrasmies
Kommentit (14)
DI on arvostettu tutkinto. Tosi monipuolinen sisällöltään. Toki myös vaativa. Ja ai että ne on komeita.
Jos haluaa nimenomaan koodariksi, on nopein tie helppo AMK tai tietojenkäsittelytieteen löysä FM.
Aika harvasta upeasta dippainssistä tulee koodaria. Tyypillinen polku on asiantuntijasta projektipäälliköksi ja siitä sitten esimiestehtäviin. Kuumaa.
Aromipesä olisi tarpeettomana myynnissä, hintapyynti 300 eur kun om jo vintagea.
Sattuma. Mikä sattuma. Olen juuri avannut Tinderin, ja sydämeni hakkaa jännityksestä. Mulla etsinnässäni on erityisesti diplominsinöörit.
Ei ole sivistynyttä tuolla tavalla vongata.
Vierailija kirjoitti:
DI on arvostettu tutkinto. Tosi monipuolinen sisällöltään. Toki myös vaativa. Ja ai että ne on komeita.
Jos haluaa nimenomaan koodariksi, on nopein tie helppo AMK tai tietojenkäsittelytieteen löysä FM.
Aika harvasta upeasta dippainssistä tulee koodaria. Tyypillinen polku on asiantuntijasta projektipäälliköksi ja siitä sitten esimiestehtäviin. Kuumaa.
Mutta entä se pesä?
Ripulihousu sinä olet😁 Jocke voi ehkä antaa miespyllyä jos kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ripulihousu sinä olet😁 Jocke voi ehkä antaa miespyllyä jos kelpaa.
No kyllähän sekin kelpaa, ilman muuta!
Olet huippuälykäs jos pystyt kääntämään tämän.
Nelo nenimeetaka tynytsivis seimsarreh
Akateemiset ovat ylimielisiä kusiaisia, jotka olisi nautinto hakata sairaalakuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Olet huippuälykäs jos pystyt kääntämään tämän.
Nelo nenimeetaka tynytsivis seimsarreh
Toki pystyn
Tottakai saa, kun noin kauniisti pyydät😍
insonööri mikä insinööri :D sosiaalisesti täysin kehveli
En ole DI, mutta voin vakuttaa, että 90 % suomalaisista ei pysty läpäisemään tekniikan alan ylempää akateemista korkeakoulututkintoa missään ajassa. Tämä koskee siis Otaniemeä ja TTY:a.
Leikkikoulut on asia erikseen.