Miedosti tuoksuva, hyväntuoksuinen pyykinpesuaine
Suosituksia otetaan vastaan! Olen vuosia pessyt vain hajusteettomilla pesuaineilla, erityisesti lakanoihin ja pyyhkeisiin olisi kiva saada vähän tuoksua. Raskaista tuoksupommeista en pidä, samoin huuhteluainetta en käytä.
Kommentit (16)
Pese sillä samalla hajusteettomalla, mutta lisää mukaan aavistus mieleistäsi hajustetta.
Hajusteeton pesuaine ja alat käyttää comfort peony huuhteluainetta, siinä mun vinkki hyvään tuoksuun 👌
Lakanoihin? Eli olisit koko yön kemikaalihajuissa??? Yyyh, ihan hirveää.
Method vihreä pullo, Orchard Fruit taisi olla nimi. Aivan taivaallinen mieto tuoksu.
Niissä kaikissa on erittäin vahvat hajut. Joskus mietin, että onko mulla todella hyvä hajuaisti verrattuna muihin.
Vierailija kirjoitti:
Uo
Ulosotto?
Pesen hajusteettomalla, huuhteluun omenantuoksuista huuhteluainetta. Nämä on Prismasta.
Se missä on etiikkaa mukana. Sellainen vanhanaikainen tuoksu. Oliko joku Hetki tms. nimeltään.
Naapuri kuivattaa vahvasti hajustettua pyykkiään parvekkeellaan niin, että se haju tulee meille sisään asti, kun pidämme omia partsin ovia auki. En yhtään tiedä, mistä kerroksesta tuo haju tulee. On kuusikerroksinen kerrotalo ja asumme ylimmässä kerroksessa.
Koko meidän partsi lemuaa myös.
No pese hajusteettomalla ja laita mieleisen tuoksuista huuhteluainetta vaikka 1/4 korkillinen.
Tarkoitus on välttää niitä, jotka tuoksuvat naapuriin asti. Kaupat ovat täynnä noita, joten joku noita ostaa. Pesuainetuoksupommeja ei ainakaan omassa elämässäni tule kovin usein vastaan, joten ehkä noista jotkut ovat miellyttäviä? Tuoksuttelen ainakin methodia ja surfia!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Method vihreä pullo, Orchard Fruit taisi olla nimi. Aivan taivaallinen mieto tuoksu.
Tämä! On vaan hiton kallista, joten kannattaa kytätä tarjouksia.
Uo