Foodoraan ilmestyi tippi nappulat - aiotteko tipata 2€ vai 5€?
Kommentit (66)
"2€ on tavallisin tippi"
Joopajoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tippaa latiakaan. Ei kuulu tähän maahan. Ne kuskit saa palkkaa.
Ei saa. Todella pientä tukea saavat
Et lukenut HS juttua, missä nuo tienasi osa yli 5000e/kk?
-Noille vielä tippiä, kun eivät maksa muutenkaan veroja?
Varmasti kaikki tienaavat yli 5k€ kuussa :D. Siitäkin sitten pois kulut sun muut niin summa pienenee kummasti.
Jos tuossa työssä oikeasti tienaisi sen 5k€ kuussa niin siellä olisi puolet suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitänkö oikein. Meillä on iso joukko jotka ovat terveitä ja kykeneviä käymään itse kaupassa, ravintolassa yms. Kuitenkin he maksavat siitä, että joku muu käy siellä heidän puolestaan? En enää ihmettele miksi lihotaan kun lähikaupassa käyntikin on liian vaikeaa.
Mitä he tekevät sinä aikana kun odottavat ruokiaan? Näpräävät puhelintaan ja "keskustelevat" palstoilla? Järjetöntä ja vastuutonta itsensä tuhoamista. Ymmärrän mikäli on sairas tai on muu painava peruste käyttää kyseistä palvelua.
Ostavat ihmiset monia muitakin palveluita helpottamaan elämäänsä. Jos Suomi olisi täynnä sinunkaltaisiasi, täällä ei olisi yhtään parturia, siivousfirmaa, remonttifirmaa, taksia, eikä montaa muutakaan asiaa, kun kaiken kerran voi tehdä itse ja palveluiden käyttö on laiskuutta ja syntiä.
Käyttävätkö muut mainitsemasi palvelut enimmäkseen työvoimana kielitaidottomia maahan muuttajia joita vedätetään samalla kun omistajat vetävät itselleen isoimmat rahat? Jopa rakennusfirmat eivät voi käyttää kevytyrittäjiä samalla tavalla kuin ruokalähettitoiminnassa.
En käytä ikinä noita riistofirmoja. Terveet jalat,että pääsen hakemaan itse ruokani ja muut jutut,mitä noi toimittaa. Autokin toimii
Vierailija kirjoitti:
Pienentääkö Foodoran työnantaja palkkaa, jos pitää antaa tippejä?
Noin se menee usassa. Eli tippi "menee 100% lähetille", mutta lähetin palkkio pienenee saman verran. Täyttä kusetusta.
Tippi on veronkiertoa monessa maassa. Siksi ne on niin köyhiä.