Foodoraan ilmestyi tippi nappulat - aiotteko tipata 2€ vai 5€?
Kommentit (66)
Käsitänkö oikein. Meillä on iso joukko jotka ovat terveitä ja kykeneviä käymään itse kaupassa, ravintolassa yms. Kuitenkin he maksavat siitä, että joku muu käy siellä heidän puolestaan? En enää ihmettele miksi lihotaan kun lähikaupassa käyntikin on liian vaikeaa.
Mitä he tekevät sinä aikana kun odottavat ruokiaan? Näpräävät puhelintaan ja "keskustelevat" palstoilla? Järjetöntä ja vastuutonta itsensä tuhoamista. Ymmärrän mikäli on sairas tai on muu painava peruste käyttää kyseistä palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Onko näis töis yhtään valkoihosta?
Satoja kertoja tilanneena niin kerran on ollut 'suomalainen' - yleensä mustamies ja harvemmin aasialainen. Eivät puhu suomea eli tuskin ovat Suomessa syntyneitä.
Tippauskulttuuri on täysin sairas keksintö, en tule ikinä tippaamaan sentin senttiä, jos joku sitä vaatii en tule käyttämään heidän palveluita ikinä.
Jos et tippaa niin sylkee sun ruokaan seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Käsitänkö oikein. Meillä on iso joukko jotka ovat terveitä ja kykeneviä käymään itse kaupassa, ravintolassa yms. Kuitenkin he maksavat siitä, että joku muu käy siellä heidän puolestaan? En enää ihmettele miksi lihotaan kun lähikaupassa käyntikin on liian vaikeaa.
Mitä he tekevät sinä aikana kun odottavat ruokiaan? Näpräävät puhelintaan ja "keskustelevat" palstoilla? Järjetöntä ja vastuutonta itsensä tuhoamista. Ymmärrän mikäli on sairas tai on muu painava peruste käyttää kyseistä palvelua.
Varmaan tuollaiselle tyhjäntoimittajalle vaikea ymmärtää että voi tehdä vaikka töitä tai harrastaa sen kaupassakäynnistä säästetyn ajan.
En käytä noita woldooroloita mutta jos käytyäisin niin en tippais ja perisin korvauksia myöhästelystä ja jäähtyneistä ruuista.
Ite kun kokkaa niin saa parasta ruokaa.
hyi perse en kyllä päästä välikäsiä mun ja mun ruuan väliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tuollaiselle tyhjäntoimittajalle vaikea ymmärtää että voi tehdä vaikka töitä tai harrastaa sen kaupassakäynnistä säästetyn ajan.
Käyn kaupassa töiden jälkeen tai ennen sitä. Mikset sinä tee samoin?
Elämässäni on aikaa käydä kaupassa itse vaikka on työ ja harrastuksia. Miksi sinulla ei ole? Mitä harrastat? Itseopiskelua netissä joka vie kaiken aikasi?
Miksi tippaisin, kun tilaukseni on taas jossain naapurikorttelissa ja joudun tekemään reklamaation. Tuskin ne tippirahaa palauttaisi.
En ole tilannut kahteen vuoteen.
Nyt on sopiva sauma ja peruste poistaa koko sovellus.
Lopetin wolttaamisen tuon takia kokonaan kun sain selville mitä kuskit tekee annoksilla joiden tilaajat ei tippaa!
Tippauskulttuuri on ykis tyhmimpiä juttuja mitä ihmiskunta keksinyt!128128
En tippaa Suomessa, täällä maksetaan palkkaa.Tippaaminen on harmaata taloutta, tipeistä ei makseta veroja.
En pidä siitä, että joku samassa rapussa asuva tilailee jatkuvasti noista ja jakelee ovikoodia ties minne. Menisi edes siihen alaovelle vastaan. Ovikoodi on jouduttu jo monta kertaa vaihtamaan ja sitä ei saisi antaa ulkopuolisille. Olen itse antanut ovikoodin vain pelastushenkilökunnalle. Tätä uusinta ovikoodia en edes tiedä ja kuljen aina avaimella. Tässä rapussa asuu outoja tyyppejä ja rapussa on tuholaisongelmia, jotka hoidetaan huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä käyttäisin vapaa-aikaani tylsiin asioihin, kun voin palkata jonkun tekemään ne puolestani?
Tippaamiselle täytyy täällä meilklä laitta heti stoppi. Muuten se leviää joka puolelle ja alalle. Työstä maksettavan palkan tulee riittää Foodoran väriläiskillekin.
Vierailija kirjoitti:
Ostavat ihmiset monia muitakin palveluita helpottamaan elämäänsä. Jos Suomi olisi täynnä sinunkaltaisiasi, täällä ei olisi yhtään parturia, siivousfirmaa, remonttifirmaa, taksia, eikä montaa muutakaan asiaa, kun kaiken kerran voi tehdä itse ja palveluiden käyttö on laiskuutta ja syntiä.
Miksi valkoinen suomalainen mies ei pääse tekemään tuota työtä? Miksi se on varattu vain ulkomaalaisille? Mihin tämä perustuu?
Wolt ym. toiminta ei muutenkaan ole ravintoloille kannattavaa. Ja sitten asiakkaiden pitäisi tipata vielä kuskeja? Onneksi emme muutenkaan käytä kuljetuspalveluita, vaan noudamme itse.