Mitä ostaisitte kirppikseltä tai netin myyntipalstoilta?
Paikat ovat täynnä kaikenlaista tavaraa: vaatteita, huonekaluja, astioita, mattoja jne. Pitäisi saada pois jaloista ja säästää rahaa matkaa varten.
Kommentit (22)
Mitä vaan tarvitsee ja saa halvalla. Suurin osa ihmisten roinista on roskaa.
En mitään: syy
Kirput
Syyhy
Täit
Luteet
Sen mitä tarvitsee, nut en tarvi mtään.
Jos huonekaluja ostaisin, pitäisi olla mahdollisuus saada kuljetus, mun autoon ei mahdu.
Myymäni tavarat ovat oikein hyväkuntoisia eikä ole vaaraa mistään "ötököistä". Myös myytäväksi laitettavien huonekalujen kuljetus onnistuu lähialueella.
Onkohan tälle syksylle vielä peräkonttikirppiksiä, jonne voisi mennä myymään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Myymäni tavarat ovat oikein hyväkuntoisia eikä ole vaaraa mistään "ötököistä". Myös myytäväksi laitettavien huonekalujen kuljetus onnistuu lähialueella.
Ap
Ja alueena Pirkanmaa tai Etelä-Pohjanmaa
Ap
Ostan yleensä sitä, mitä tarvitsen. Tällä hetkellä ei ole akuuttia eikä kroonista puutosta mistään. Ostan yleensä vaatteita ja kodintavaraa, korjauskelvottomasti rikkimenneiden tilalle. Viimeksi ostin valkoisia lakanoita. Huonekalut kestävät yleensä vuosikymmeniä, joten niitä en osta lainkaan kun olen kerran ostanut,
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ötökät eivät välttämättä näy heti päältä päin. Vaikka tiedätkin itse että sun tuotteissa ei ole ötököitä, ostajan ei tiedä että tuleeko sieltä mahdollisesti mukaan luteita tai muita monijalkaisia.
Itse ostin juuri ruokailuryhmän mökin terassille torista. Ihan uudenveroinen setti satasella. Mattoja olen itse viimeisimmäksi myynyt, menivät kyllä heti.
Niitä ihan alkuperäisiä My little pony leluja, mutta vain hyväkuntoisia.
Sama juttu Turtlesien kanssa ,niitä ostaisin niitä alkuperäisiä hyväkuntoisena.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Peräkonttikirppiksistä en tiiä mutta ikaalisissa on ensi lauantaina rompetrori, tuu sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Peräkonttikirppiksistä en tiiä mutta ikaalisissa on ensi lauantaina rompetrori, tuu sinne.
Onko siellä Ikaalisissa yleensä paljon myyjiä/ostajia? Maksaako siellä myyntipaikka mitään?
Ilmoittauduin Moron peräkonttikirppikselle, mutta arpaonni ei suosinut meikäläistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin juuri ruokailuryhmän mökin terassille torista. Ihan uudenveroinen setti satasella. Mattoja olen itse viimeisimmäksi myynyt, menivät kyllä heti.
Minkälaisia mattoja myit ja millä hinnalla?
Itse ostan keräilyastioita (tiettyjä Marimekon ja Iittalan kahvikuppeja)
Vaatteita, jotka voi pestä pesukoneessa. Aikuisille ja lapsille.
Huonekaluja en osta, pelkään luteita yms.
Hevostarvikkeita lähinnä, loimet, suojat ym. menee hyvin second handina. Joitain muitakin harrastusvälineitä (tyyliin hokkarit, joita tulee harvemmin käytettyä, mutta jotka on kiva olla olemassa) voisin ostaa, mutta sitten taas vaikkapa sukset alkaa olla rajalla, koska niissä kuitenkin painot ja hinnat vaikuttaa paljon. Jos olisi sunnuntai harrastelija, niin siinä tapauksessa mikäpä jottei.
Jotain kovia huonekaluja, joissa ei ole tekstiiliä voisin myös hankkia käytettynä etenkin mökille, johon en kaipaa mitään modernia lookia.
Kotimaista värillistä lasia (vain ehjiä), opetustauluja, tiettyjä keräilyesineitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
https://www.aamulehti.fi/menokone/?forKids=true&category=TradeshowsAndS…
Pidä oma pihakirppis, pääset pienemmällä tavaroiden roudaamisella.
Tarpeellista. Kestävää ja ajatonta.