Ihniset ostavat halpaa, tummapaahtoista kahvia ja sitten lisäävät siihen jopa suolaa päästäkseen eroon kitkeryydestä!
Huoh! Mitä jos ostaisitte vaaleapaahtoista, laadukasta kahvia ja keittäisitte sen käsin suodattamalla 94-sateisella vedellä. Ei takuulla tule kitkerää eikä maitoa tarvita.
Kommentit (65)
Siis tummapaahtoinen kahvi maistuu pehmeämmältä kuin vaaleapaahtoinen ja on myös vatsaystävällisempää. Vaaleapaahtoinen kahvi on itse asiassa raakaa.
Suolaa en mihinkään kahviin laittaisi. Olen kuullut, että joskus ennenvanhaan kun keitettiin pannukahvia, suolaa laitettiin sen selvittämiseksi (siis ettei kahvi olisi sameata). Sitä paitsi jo terveydenkin takia on älytöntä, että joka paikkaan laitetaan suolaa. Sitä saa muutenkin helposti liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleapaahto se kitkerää on, ei tumma
Oletko ostanut laadukasta pienpaahtimo-kahvia ja suodattanut sen käsin 94-sateisella vedellä?????
En käytä sadevettä ruokiin enkä juomiin.
Riippuvuudet. Olen katsonut useammat Farmi ohjelmat. Heistä monella on rajujakin vieroitusoireita kahvin ja sokerin suhteen. Olen miettinyt, eikö heistä kukaan ole huomioinut asiaa etukäteen ja lopettanut tiettyjen tuotteiden käyttöä ennen ohjelmaan menoa. Olettaisi, että ne vieroitusoireet olisi mukavampi kokea omissa oloissaan kotona. Puutteet nautintoaineissa ja ravinnon saannissa on toistunut ihan jokaisessa näkemässäni Farmi-sarjassa. Ei pitäisi olla kenellekään osallistujalle yllätys, ettei minkäänlainen keikistely auta pehtoria luovuttamaan tiettyjä tuotteita heidän käyttöönsä, ainakaan aivan varhaisissa jaksoissa. Tämä nyt poikkeaa aloituksesta, mutta liittyy samaan riippuvuuteen, mihin ihmiset ovat joutuneet, kun kahvi on kallistunut. Ikävää luettavaa, että ihmisten on pakko juoda halvempaa kitkerää kahvia, vaikka maistuu pahalta, eikä vatsakaan tykkää, tulee närästystä. Onhan siinä sekin mahdollisuus, että lopettaa kokonaan kahvinjuonnin. Vai onko se ylivoimaisen vaikea päätös?
Kädet palaa 94 asteisessa vedessä.