Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies laittaa kumppanin kakkoseksi?

Vierailija
08.09.2024 |

Kaksi hukkaan heitettyä vuotta, niin koen tällä hetkellä. Mies oli puolituttu vuosien takaa ja varmaan siksi suhde eteni nopeasti ja luotin häneen. Asumme yhdessä, mutta suhdetta on varjostanut koko ajan hänen outo kiintymys exiinsä, hän on jäänyt kiinni salaviestittelystä nuoren naisen kanssa, hän salailee asioita ja menee omia menojaan niistä ilmoittamatta. 

Mies sanoo rakastavansa ja että pelkää menettävänsä minut, koska olen kuulema niin viehättävä nainen ja varmasti monen miehen mieleen. Hän on jo kosinutkin ja silti touhuaa selkäni takana, mitä haluaa. Kävimme parisuhdeterapiassakin ja terapeutti ihmetteli, kuinka mies voi puhua minulle niin julmalla tavalla. Mies puhuu usein rumasti, minun itsetuntoani koetellen. Nämä viestittelyt hän oikeutti itselleen sillä, että kiinnostui tästä nuoresta naisesta, hän halusi mitata omaa markkina-arvoaan, halusi jännitystä elämään jne. 

Viimeisin, minkä läväytti vasten kasvoja oli, että olisi pitänyt lähteä sokkotreffeille jonkun kaverinsa kaverin kanssa, kun sellainen mahdollisuus tuli vastaan. Mitä tämä on? Minulle se kertoo, että häntä kaivelee, olisiko parempaa tarjolla. Suhde on täysin hajalla. Nyt kahden vuoden jälkeen riidan keskellä mies myönsi itsekin, että ei ole ollut täysin sitoutunut ja on monta kertaa laittanut muita naisia edelleni ja rajannut minut ulos elämästään. En edes tiedä, mitä kaikkea hän on tehnyt, mistä ei ole jäänyt kiinni. 

Samalla hän anelee ja vannoo rakkauttaan, ja että jatkossa aikoo olla täysillä mukana, jos saa vielä mahdollisuuden. En pääse yli tästä epärehellisyydestä ja nöyryytyksestä. Paljon hän lupaa ja vannoo, mutta kun ei voi luottaa, puheet ja teot ei kohtaa yhtään. En ymmärrä, miten toiset parit pääsevät pettämisestä yli. Minä olen täysin palasina eikä oikein ketään, kenelle puhua. Kuinka voisin jäädä suhteeseen tämän kaiken valehtelun jälkeen ja elää suhteessa peläten, jos mies taas jonain kauniina päivänä kiinnostuu uudesta naisesta ja sama pyörä pyörii..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhdessä tuollaisen miehen kanssa? 

Vierailija
2/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen minäkin. Mikä pakko🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vastaavaa, mies on aina jättänyt minut kakkoseksi, on ollut tärkeämpää työ, perhe, lemmikkimme jne. Eri aikoina, ykköseksi en ole koskaan noussut enkä taida koskaan noustakaan. Olen ollut tyhmä sinisilmä, enkä ole tajunnut asioita kuin viime aikoina vasta.

Vierailija
4/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet ihan pönttö 🙄

Vierailija
5/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyvä nainen sinä lähdet tuosta suhteesta. Hän selkeästi vaan käyttää sinua hyväkseen ja tulee jatkamaan hyväksikäyttöä niin kauan kuin sinä sallit. 

Ansaitset parempaa. 

Vierailija
6/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehet päässeet loppumaan maapallolta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan