Mua nii risoo kun mies on alkanu kantaa kaikkee krääsää meille kotiin 🤯
Kommentit (7)
Taas toi jonku pöytäliinan töistä. Ja eilen kyseli eiks meil vois olla leipälautasii??? Siis kolmekymppinen äijä itkee jotain leipälautasii?!?
Meil ei ollu kotona ikinä mitään leipälautasii ja hyvin on pärjätty !!!!
Vierailija kirjoitti:
Taas toi jonku pöytäliinan töistä. Ja eilen kyseli eiks meil vois olla leipälautasii??? Siis kolmekymppinen äijä itkee jotain leipälautasii?!?
Meil ei ollu kotona ikinä mitään leipälautasii ja hyvin on pärjätty !!!!
Samaan pyyhkeeseen pyyhittiin persukset vessakäynnin jälkeen kotona ennen ja äitimuorin mielestä talouspaperi on homojen hommaa, joten sitäkään en käytä.
Terveisin Itärajan Irmeli.
Meillä sama. Itse pistän tavaroita kiertoon ja mies kantaa millon kenenkin kamoja meille. On anopin piironkia, sohvaa, hörpäkettä ja lootaa, kaverilta saatua ihan hyvää sitä ja tätä. Helvetti! Inhoan toisten vanhoja kamoja, enkä halua, että koti on kippari. Miehellä joku ikuinen tarve "pelastaa" tavaraa jopa keräyksestä, mm. metallinkeräysastiasta. Eikä mee perille, kun sanon näistä. Ihan kaikki pitäis myös säästää, kun joskus voi tarvita. Ei tarvita! Oon jopa miettinyt eroa, kun en viihdy kotonani toisten tavaroiden vuoksi.
Herää kysymys, kuinka paljon miehillä on ollut valtaa päättää yhteisen kodin sisustuksesta, astioista, liinavaatteista yms? Usein varmasti ajatellaan ettei miestä kiinnosta tai sille on ihan sama, mutta uskaltaako he sanoa mielipidettään vai pääseekö helpommalla kun vaan myötäilee. Jos se mies joka on antanut valtaosassa asioista periksi, niin mitä jos se leipälautanen, pöytäliina tai piironki onkin hänen juttunsa.
Saanut inspiraatiota salakaadoltaan.
Oikeesti joku sängyn peitto
eiks pussilakanat riitä?!?!?
ap
0/5