Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helkkari olen ihan kännissä ja pitäis töihin lähteä.

Vierailija
08.09.2024 |

Olen täs miettinyt että ei tule mitään en voi lähtee töihin. Keksin että auto hajosi enkä voi edes ajaa. Toivottavasti ei tule potkuja kun pitäis olla turussa tunnin päästä ja olisi pitäny jo viideltä lähteä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi, hyvä kun jäät kotiin. Onko huomenna töitä? Meinaan jos vaikka miettisit jotain yhteyttä klinikalle alkoholismisi takia kun ei normaali ihminen jätä asioita miettimättä tuolla tavalla loppuun asti. Jos seuraava päivä on työpäivä niin ei silloin juoda.

Vierailija
2/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sunnuntai eli voi ottaa huoletta loiventavia🍻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää kans mut kaveri tulee hakemaan. Pomo ei kai tule työpaikalle.

Vierailija
4/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse mennä muutenkaan töihin

Vierailija
5/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.

Ap

Ihana tarina! Söitkö myös hänen paskaa?

-winner-

Vierailija
6/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pah! Nyt vaan kova pokka kehiin ja hyppää rattiin. Olet sopivassa pössiksessä ajamaan tunnin matkan 20 minuuttiin. Duunipaikan ovella riipaset askillisen menthol mynthoneita suukkuun ja pureksit. Älä puhu kelleen mitään, niin et sössötä ja  paljastu. Kävele lattilaattojen saumojen mukaan, niin kävelet suoraan ja Ray-Banit päähän niin katse ei harita. Jos joku esittää epäilyjä, älä myönnä, pudistele vaan päätä, varot vaan ettei Ray-Banit putoa päästä.

Vierailija
7/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun ja kaikkien muittenkin kännääjien perustaa semmoinen oma juopposaitti johonkin. Tai voisitko sepustaa tuonne tuon seksiosion alle.

Sinnehän ei tule juuri mitään keskustelua, mutta ehkä elävöittäisitte sitä vaihteeksi?

Kaikki, myös se pössytelkää.pilveä tyyppi.

Vierailija
8/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas harmittaa että en ole kännissä ja kaupat aukee vasta klo 10.

Vierailija
9/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää taas oon töissä ja känizä 👀🙂

Vierailija
10/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sun ja kaikkien muittenkin kännääjien perustaa semmoinen oma juopposaitti johonkin. Tai voisitko sepustaa tuonne tuon seksiosion alle.

Sinnehän ei tule juuri mitään keskustelua, mutta ehkä elävöittäisitte sitä vaihteeksi?

Jooooooo-o. Ei huono ollenkaan.🍺

Vierailija
12/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ennen kiss.fm chat. Moderaattori potki ulos kun valitsi nimimerkiksi "kulli kädessä"

Vierailija
13/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALKOHOLISTI

Vierailija
14/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ALKOHOLISTI

Ite oot!

Vierailija
15/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pah! Nyt vaan kova pokka kehiin ja hyppää rattiin. Olet sopivassa pössiksessä ajamaan tunnin matkan 20 minuuttiin. Duunipaikan ovella riipaset askillisen menthol mynthoneita suukkuun ja pureksit. Älä puhu kelleen mitään, niin et sössötä ja  paljastu. Kävele lattilaattojen saumojen mukaan, niin kävelet suoraan ja Ray-Banit päähän niin katse ei harita. Jos joku esittää epäilyjä, älä myönnä, pudistele vaan päätä, varot vaan ettei Ray-Banit putoa päästä.

;)

Vierailija
16/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudu kiireesti sairausvapaalle. Jos menet kännissä töihin, niin saatat saada lopputilin ja lomarahat.

Vierailija
17/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennolla asenteella duuniin vaan, hyvin se menee.

Vierailija
18/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan mukaan vain työttömät dokaavat, eli fake news.

Vierailija
19/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua itsellesi. Tuo on alkoholismin merkki. Herää tilanteeseesi nyt.

Vierailija
20/29 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme