Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä mennään nukkumaan aina ysiltä

Vierailija
11.09.2008 |

tai lapset menee ja minä. Mies valvoo vähän pidempään. En vain mitenkään jaksaisi kun lapset saattavat herätä jo kuudelta tai joskus ennenkin. Tätä samaa rataa menee viikonloputkin.

Ei jää aikaa seksiin, ei jää aikaa tavata arkena kavereita, muuttuuko tällainen elämänvaihe joskus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi lapsista on nyt 3v...

Vierailija
2/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan seiskalta ja heraavat seiskalta ( koko viikon, viikonoput mukaanlukien. Lapset melki 6v ja 7v ) eli nukkuvat siis hyvan tovin joten aikaakin jaa parituntia illalla vaikka itse haluiskin menna nukkumaan jo ysilta.

Lasten unentarve vahenee ajan/ian myota eli en jotenkin usko etta teilla tilanne tulee muuttumaan silla jos nyt jo heraavat 9h yo unien jalkeen tuee tuo aika vain vahenemaan/lyhenemaan.

Monenko vanhoja lapsenne ovat, nukkuvatko paikkarit? Jos nukkuvat paikkarit niin kannattaa jattaa ne pois niin viikon paasta jo unentarve oisin on suurempi ja lapset voi laittaa joko aiemmin nukkumaan tai lapset heraavat sitten luonnollisesti myohemmin ( kumpi teille nyt sitten on parempi vaihtari ).

Tsemppia ja jaksamisia sinulle <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta meila nuoremmalta jai paikkarit pois kokonaan 1,5v ja siita asti on nukkunut 12h+ yo unia.

Olen ollut kotiaitina niin meilla ei edes niita tarhasta/paivahoidosta johtuvia paikkareita ole tarvinnut ottaa, tarpeeksi vaan aktiviteettia paivisin ja pienia rentoutumis/rauhoittumis hetkia niin lapset jaksaa kylla olla hereilla ihan hyvin:)

Mutta sita tsemppia:)

Vierailija
4/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos nukkuvat vielä päiväunet, niin sitten voi olla ok. Yöunet usein pitenevät kun päiväunet jäävät pois. Meillä lapset menevät nukkumaan klo 20 ja heräävät aamuisin klo 7.30. Viikonloppuisin heräävät vähän aiemmin :-).

SItä vain ihmettelen, että miten ette ehdi tavata kavereita? Kutsu teille kylään iltapäivällä, vaikka klo 17-20. Tai samaan aikaan voit itsekin vierailla missä vaan.

Turha on odottaa, että tuo vaihe menee ohi, samalla menee elämä ohi... Kyllähän se ohi menee, mutta aikaa menee vuosia. MIelummin kannattaa sopeutua tuohon tilanteeseen, ja sovittaa tärkeät menot (seksi, kavereiden tapaaminen...) tuohon elämäntilanteeseen.

Vierailija
5/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 2h tai pitempään. YÖunet jäivät väkisinkin 9h mittaisiksi ja olihan se aika ärsyttävää... Itse tarvitsen unta n 8h yössä joten juuri mitään ei sitten ehtinytkään tehdä lapsen nukkuessa kun piti itsekin joskus nukkua.

Nyt on jättänyt viikonloppuisin päikkärit pois niin saattaa nukkua 12 tunnin yöunet. Tuo tuntuu ihan taivaalliselta, tuntuu että ehtisi tehdä ihan mitä tahansa. Hassua miten muutama tunti päivässä muuttaa kaiken :) Minä oikeasti kaipasin ihan hirveästi sitä hetkeä päivässä, että ei tarvitse säätää uhmaikäisen kanssa.