Mikä ongelma minulla on? Apua. Miten voisin päästä tästä eroon?
- Olen nyt ja olen aina ollut todella onnellinen avomieheni kanssa.
- Kuitenkin olin ihan rikki, kun kuulin, että hänen pitkäaikainen eksänsä oli mennyt naimisiin (vaikka oli tavannut miehensä todella paljon myöhemmin kuin minä tämän omani) - kyselin vain mieheltäni, että mikä minussa oli vikana, kun minua ei voinut kosia, ja miksi tämä nainen oli löytänyt sellaisen miehen, joka rakasti häntä niin paljon että halusi pian naimisiin? (Tämä tapahtui jo muutama vuosi sitten.)
- Nyt olemme avokkini kanssa menossa naimisiin ja olin/olen asiasta todella onnellinen, mutta silti kyyneleet meinaavat pukata silmään, koska juuri äsken kuulin, että tämä mieheni ex oli saanut lapsen.
- Mikä ihme minua vaivaa??? Miksen voi lakata ajattelemasta eksää ja vain nauttia omasta onnestani?? Miksi koin alun alkaenkaan kilpailevani eksän kanssa, ja nyt kun hän on "saavuttanut" nuo em. asiat, tunnen "hävinneeni" kilpajuoksun - miksi ihmeessä??
Kommentit (2)
Näin miesystäväni exän vauvan kanssa. Koin jopa siitä vihlaisun sydänalassa, vaikka miesystäväni ei ole edes lapsen isä. Sairaan huono itsetunto minulla onkin, ja se lopulta tuhoaa kaikki suhteeni :-(
Sinua vaivaa kateus ja surkea itsetunto.