Miksi kulutatte lauantai-iltaanne vauvapalstalla ettekä oikeassa elämässä?
Tiedän olevani yksi teistä, mutta yritän päästä irti huonosta tavasta.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Olen kipeänä ja on tylsää.
Sama
Ei jaksa enää tällainen +50 ikäinen nainen lähteä humppaamaan tuonne kylille (ei ole mitään paikkaa) ja lähimpään kaupunkiin matkaa 40 km. Joten kotona.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi itse olet täällä?
Minähän tunnustin tämän aloituksessa, mutta kerroin myös tosissani yrittäväni lopettaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun sitten pitäisi tehdä?
Ihan mitä tahansa muuta, mistä nyt ikinä pidätkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä en ole niin yksin kuin tuolla oikeassa elämässä. Ja kyllä mä siellä jo tänäänkin olen ollut, kun olen ollut töissä ja käynyt sekä kaupassa että lenkillä.
Täällähän juuri tulee todella yksinäinen olo, kun kaikki ovat sekä nimettömiä että vielä kasvottomia. Ap
Koska olen krapulassa. Mutta yritän kuitenkin vielä lähteä lenkille.
Missä oikeassa elämässä? Mitä mun pitäisi nyt tehdä? Päivällä käytiin 15v. lasten kanssa isoilla markkinoilla hakemassa ruokaa, sitten käytiin kaupassa, olen pessyt pyykkiä. Mitä muuta tässä pitäisi niin erikoista tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun sitten pitäisi tehdä?
Ihan mitä tahansa muuta, mistä nyt ikinä pidätkin. Ap
Joskus on ihan kiva keskustella. Lapset aikuiset, lemmikki ruokittu, pyykit pesty, koti siivottu. Baareissa en käy. Ihan kivaa viihtyä täällä toisten seurassa vaihteluksi.
No sielläpä tuo rouva painelee menemään Lauri Tähkän keikalla ja minä olen kotona 2v ja 4v tylleröiden kanssa. Ja vauvafihän on oikea aarreaitta.
Koska ei oo kavereita joiden kaa viettää aikaa
Missä illalla pitäis olla? Mä nautin kotona olemisesta.
Olisi pitänyt olla eilen sivuilla. Olisi ollut enemmän tosielämää, kuin kuunnella tuttavan analysointia, kuka voittaa Tanssii tähtien kanssa -ohjelman.
Nyt ei ole lauantai-ilta, vaan sunnuntaiaamu, ja olen juuri tullut töistä.
Joskus käy niin, että tulen töistä lauantai-iltana, ja haluan viettää hetken tyhjentäen aivojani, niin että pystyn nukahtamaan.
Olin jo ketjun aloituksen aikaan nukkumassa, mutta sitä ennen vietin kyllä aikaa palstalla. Olin tullut tallilta ja selailin tv:n katsomisen lomassa palstaa.
Mielelläni olisin viettänyt aikaa mukavan, hauskan, hyvännäköisen ja seksikkään miehen kanssa koko illan jatkaen siitä aamuun asti läheisissä tunnelmissa, mutta kukaan ei huoli minua, niin olinpa Vauvalla maatemenooni asti.
Kipeiden lasten kanssa kotona, ei tässä oikein parempaakaan tekemistä ole.