Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oireita imusolmukesyövässä

Vierailija
07.09.2024 |

Millaisia oireita niil keillä on ollu imusolmukesyöpä nii oli ja miten se todettiin?Ku itel kokoajan hirvee hiki varsinkin öisin sit mä vaa laihdun kokoajan vaik syön hirveesti ja mul on niskassa jotai kipeitä patteja ja kurkus en saa henkeä kunnolla ja sattuu kurkkuun ihan hirveesti ja kokoajan yskittää kutittaa kurkkua sekä hirvee väsymys kokoaja. Mul on tutkittu keuhkot, aivot, sydän ja kurkku ja kurkus oli jotai turvonneita imusolmukkeita mul niitä ei tutkittu sit enempää. Nii haluisin tietää mitä tää vois olla ku lääkärit ei löydä mitää musta vaik hirvee olo:( enkä kehtaa mennä lääkäriin taas ku en tiiä mitä ne vois musta enää tutkia ku en tiedä mikä vaivaa mut tota oon epäillyt et jos imusolmukkeita ois vikaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä sun patteja ultrattu/magneettikuvattu? Entä onko laajat verikokeet otettu? Laihtuminen ja väsymys voi liittyä myös esim.diabetekseen.

Mun kaverin äidiltä löytyi imuolmukesyöpä sattumalta. Ei ollut mitään oireita.

Vierailija
2/4 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mul oli kaulan ultraääni tutkimus nii siinä niiku näky niitä suurentuneita imusolmukkeita ni joo on mut sen enempää niitä ei tutkittu ja siis mul on otettu laajat verikokeet niis oli vaa ihan muutamis jotai pienii niiku ns. ei normi arvoi mut nii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tarkistuttamaan kilpirauhasarvot, oireet sopii myös kilpirauhasen liikatoimintaan (paitsi suurentuneet imusolmukkeet). Jos imusolmukkeet on alle sentin kokoisia ja liikkuvia niin ei ole vaarallisia.

Vierailija
4/4 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nekin tutkittu jo ja nois ei ollu mitää vikaa ihan alunperin luulinkin et mul ois kilpirauhasesta vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä