Jätin Teslan ostamatta Muskin luoman mainehaitan takia
Toki te voitte kertoa sen täysin itsestäänselvyyden kuinka minun ostopäätös ei merkitse mitään ja Musk on aina ja nyt ikuinen voittaja (niinkuin hänen faninsa kuvittelevat).
Mutta mainehaitta voi olla isompi kuin moni kuvittelee. En minä halua ajaa autolla jotka moni liittää tuohon kaheliin joka räksyttää omistamassaan X foorumilla kuin järkensä menettänyt salaliittohöyrypää. Hänellä on vapaus sanoa ja kirjoittaa mitä hän haluaa, kuluttajilla on vapaus olla käyttämättä hänen omistamia palveluita tai mitään muuta mikä liitetään häneen.
En ymmärrä miten tuollainen ihminen keulakuvana voi olla hyvää bisnestä.
Kommentit (22)
Toivottavasti et osta muun merkistä säteilyautoa .vaarannat terveytesi noilla
Sama juttu. Olin aikanaan Elonin fani, ja Tesla on ollut ostoslistalla, mutta ei ole mun arvojen mukaista tukea tuota roskaa, jota mies nykyisin päästää suustaan. Onko se aina ollut tuollainen ja en vain ole huomannut vai onko se mennyt menestyksestään sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et osta muun merkistä säteilyautoa .vaarannat terveytesi noilla
Älä puutu aikuisten keskusteluun jos on noin lapselliset jutut.
Putlerin tukijan tuotteet ikuisessa pannassa.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Olin aikanaan Elonin fani, ja Tesla on ollut ostoslistalla, mutta ei ole mun arvojen mukaista tukea tuota roskaa, jota mies nykyisin päästää suustaan. Onko se aina ollut tuollainen ja en vain ole huomannut vai onko se mennyt menestyksestään sekaisin?
Viimeisin tempaus häneltä oli nostattaa jotain holokaustin kieltäjää X foorumilla, totuttuun Musk tyyliin kun hän kommentoi 'intresting'. Jos ette vielä tajua mikä niiden kommenttien tarkoitus on, hän saa niille näkyvyyttä tuolla tavalla kun hänen miljoonat seuraajansa näkevät ne kommentit. Toki hän poisti kommenttinsa, kun tuli kritiikkiä.
Mitä hitaammin Teslalla ajaa niin sitä nopeammin on perillä.
Uskomatonta mutta totta
Musta taas tuntuu et joka toinen auto on Tesla kaupungissa missä mä asun.
Just yks pv näin 3 peräkkäi vetämäs maantiellä, se oli aika vaikuttava näky
Minulla on ja olen ylpeä siitä, ostan toisenkin
Vierailija kirjoitti:
Muutos on hidasta, katsotaan mikä on tilanne 5-10 vuoden kuluttua, kun Musk jatkaa sekoiluaan.
Ap:lla on todellisuudessa vanha ruosteinen jopo.
Juuh, osta vanha bensakone. Ei haittaa sähkökatkot ja huoltoasemalla saat nopeasti tankin täyteen.
Ei sulla mitään rahaa ole, tuo on vain oma mielipiteesi ja ajatusleikki kuinka jättäisit Teslan ostamatta jos sinulla olisi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on todellisuudessa vanha ruosteinen jopo.
Silläkin on isomp keskinopeus kuin Teslalla.
Otsikko toimisi lyhennettynäkin: jätin teslan ostamatta mainehaitan takia.
Olisit voinut jättää ostamatta ihan vaan sen takia että auto on paska ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vetivät toisiaan? Hanurista? Hinasivat? Teslan sun muut koslan usein matelee valtateillä. Kun se akku on taas tyhjä ja seuraava kylä tai ABC vasta 20 kilometrin päässä.
Itsellä oli kolme syytä. Muskin oikeistoöyhötys. Huolto-ohjelman puute on tarpeeton riski, kun nykyisin uusia autoja ei edes katsasteta. Ja kolmanneksi uudistukset, jotka on tehty ilman pätevää syytä, vaikka perinteisten autonvalmistajien tapa olisi fiksumpi.
Kovaa tämä laitojen kädenväänto, menisivät oikeisiin töihin twiittailun sijaan. :)
Uusi Performance on jopa huonompi kuin vanha
Teslan päivittynyt Model 3 Performance on lukuisten testien perusteella jopa hitaampi ja ratakäytössä huonompi auto kuin ennen päivitystä.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/fb8f4a9f-b2f5-40f9-aaa9-443409c31…
Aika vaihtaa merkkiä, se aika on ollut jo aikoja sitten.