Naisena mitat 179/60 kg, onkp ok??
Kommentit (25)
Riippuu paljon kropan ympärysmitoista
Öö.. en minä nyt sanoisi liian laihaksi? Ihan normaali hoikka paino, pitkien (itseni mukaan lukien) on kuitenkin aika turha tuijottaa orjallisesti jotain BMI:ia.
Se kertoisi enemmän kokonaisuudesta, kun tietäisi mikä on rasvaprosentti ja lihasmassan osuus kehossa.
On ok, mutta älä laihdu tuosta. Pari tai viisi kiloa voit lihoakin.
Vierailija kirjoitti:
Öö.. en minä nyt sanoisi liian laihaksi? Ihan normaali hoikka paino, pitkien (itseni mukaan lukien) on kuitenkin aika turha tuijottaa orjallisesti jotain BMI:ia.
Se kertoisi enemmän kokonaisuudesta, kun tietäisi mikä on rasvaprosentti ja lihasmassan osuus kehossa.
Ei hajuakaan, missä tuollaiset voi mitata?
Ei tuossa ole kyllä lihasta juuri mitään. Mutta jos haluaa olla kuikelo ja myöhemmin laihaläski, ei siinä mitään. Nuorena voi näyttää hyvältä tuollaisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Missinmitoissa.
Ei pelkkä paino ja pituus kerro mitään. Voi olla vaikka superlyhyet jalat, kapea lantio, roikkuva takapuoli, iso maha ja leveä yläselkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole kyllä lihasta juuri mitään. Mutta jos haluaa olla kuikelo ja myöhemmin laihaläski, ei siinä mitään. Nuorena voi näyttää hyvältä tuollaisenakin.
No miten sitä lihasta saa? Salille en aio mennä koska sos.tilanteiden pelko. Pyöräilen paljon
Vierailija kirjoitti:
Paljon sulla on ikää?
33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehonkoostumusmittaus. Kuntosaleilla ym. hyvinvointialan firmoilla on noita (ne halvimmat on sitten ihan höpöhöpöä), samoin vaikkapa yksityiset lääkäriasemat saattaa tarjota kyseistä palvelua. Noilla mitoilla rasvaprosentti voi olla ruokailu- ja muista elämäntavoista riippuen vielä aika laajalla skaalalla ja se vaikuttaa huomattavan paljon siihen, miltä keho näyttää ja miten se fysiologisesti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehonkoostumusmittaus. Kuntosaleilla ym. hyvinvointialan firmoilla on noita (ne halvimmat on sitten ihan höpöhöpöä), samoin vaikkapa yksityiset lääkäriasemat saattaa tarjota kyseistä palvelua. Noilla mitoilla rasvaprosentti voi olla ruokailu- ja muista elämäntavoista riippuen vielä aika laajalla skaalalla ja se vaikuttaa huomattavan paljon siihen, miltä keho näyttää ja miten se fysiologisesti toimii.
Täytyy myöntää että olen ainakin ylhäältä melko laihaläski
Ihan liian pitkä mun makuun. Eikä noilla kiloilla välttis paljon kurvejakaan
Vierailija kirjoitti:
Ihan liian pitkä mun makuun. Eikä noilla kiloilla välttis paljon kurvejakaan
En mä täällä ollut paria etsimässä, olen varattu. Kysyin onko tuo pituus liian laiha/sopiva
Ok kroppa, mutta päässä pahasti vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyttyräselkä??
Ei tod!
Laihanpuoleinen