Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä vainajan jääkaapin ruuille? On vieläpä kaksi jääkaappia täynnä sekä kolme pakastinta? Roskiin vai avaamattomat omaan käyttöön?

Vierailija
07.09.2024 |

Miten te muut ootte toimineet?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni hyvää ruokaa ei kannata heittää pois, ihan sama mistä se on  peräisin.

Vierailija
22/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävittäisin jääkaapeista ja pakastimista kaikki vainajalta jääneet ruoat, ja kaikki muutkin syötävät, kuivatarvikkeet ym.

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkkuun vaan jos mahtuu

Faaraoillekin varattiin herkkuja mukaan.

Vierailija
24/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin. Ihan turvallisuussyistä.

T: skeptikko

Vierailija
25/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt ruokaa hautajaisvieraille niistä mitkä ovat kelvollisia sekä antanut vieraille kotiinvietäväksi jos ovat halunneet. Osan olen siirtänyt omaan pakastimeen ja jos on ollut pilaantuneita pistänyt kompostoriin. Mitään en ole roskiin heittänyt.

Tietysti jos määrä on valtaisa niin vaatii tarkkaa harkintaa.

Ruokahautajaiset on maalaisten hommaa 🤦🏻

Vierailija
26/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana! Kuollut on koskenut niihin ruokiin!

Vierailija
27/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vainajalla ole jääkaappia, se on perillisten jääkaappi. 

Vierailija
28/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap itse omainen/periä vai joku yli-innokas täti joka katsoo aina kaikkiin kaappeihin??

Vierailija
29/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana! Kuollut on koskenut niihin ruokiin!

Aaveenako? Mistä tiedät? Pitääkö heittää huonekalut ja kaikki esineetkin pois? Voiko siinä asunnossa enää asua?

Vierailija
30/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mummovainaan pakastimesta löytyi marjoja 1990-luvulta. Maustekaapissa oli mausteita, joista oli päiväys mennyt 20 vuotta sitten.

Vierailija
31/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän mummovainaan pakastimesta löytyi marjoja 1990-luvulta. Maustekaapissa oli mausteita, joista oli päiväys mennyt 20 vuotta sitten.

Meillä taas löytyi pakastettuja sieniä 90-luvulta ja pakastevihanneksia. Samoin oli vanhoja hernekeittoa,ananaspurkkeja joissa päiväys mennyt vuosia sitten.

Vierailija
32/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heittänyt aina roskiin vainajien ruuat. Pääasiassa siksi, että ovat olleet mt ongelmaisia ja psykoottisia. En ole voinnut olla varma, että ruuat ovat puhtaita tai myrkyttömiä.

Vierailija
33/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummovainaa on voinut kirjoittaa päiväykseen ihan mitä sattuu, vaikka olisi ihan viime tai tämänvuotisia. Meidänkin mummin marjoissa ja hilloissa on kummallisia vuosilukuja ollut jo kauan, mutta vanhoja ne ei ole. On tarkka ihminen, tyhjentää ja sulattaa pakastimen aina ennen uutta satokautta. Ja komentaa hakemaan, että saa kaikki viimevuotiset pois. Nähty on. 

Vierailija
34/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt ruokaa hautajaisvieraille niistä mitkä ovat kelvollisia sekä antanut vieraille kotiinvietäväksi jos ovat halunneet. Osan olen siirtänyt omaan pakastimeen ja jos on ollut pilaantuneita pistänyt kompostoriin. Mitään en ole roskiin heittänyt.

Tietysti jos määrä on valtaisa niin vaatii tarkkaa harkintaa.

Ruokahautajaiset on maalaisten hommaa 🤦🏻

Maalla niitä pakastimia ja jääkaappejakin on paljon. Hyvin kelpasi hautajaisruuat myös kaupunkilaisvieraille.

Vierailija
35/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vainajasta. Jos puoliso kuolisi niin en heittäisi ruokia pois. Jos joku kaukaisempi kuolisi ja vastuullani olisi tyhjentää asunto, niin heittäisin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi