Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintsikka-asiaa täälläkin - miksi koot eivät voi pitää paikkaansa?!

Vierailija
10.02.2007 |

Tuli tuosta rintaliivikokoaloituksesta mieleen, että miksi @£¤#" sentään ympärysmittakoot eivät voi pitää paikkaansa edes saman valmistajan liiveissä? Mun on pitänyt itse asiassa laittaa kiukkuinen maili Triumphille ja valittaa asiasta. Ostin alennusmyynnistä sovittamatta Triumphin periaatteessa aivan samanmalliset liivit kuin mitkä mulla on jo ennestäänkin, sama koko tietenkin ja ajattelin, että kai nyt saman malliset voi ostaa sovittamattakin, kun sovituskoppiin oli puolen tunnin jonot. Kukkua, uudet liivit ovat 3 cm pienemmät ympärysmitaltaan pienemmät kuin nämä toiset, eli lähes koon pienemmät, ja kun nämä uudet liivit ovat hyvin vähän joustavaa ainetta niin valitettavasti taitavat mennä roskiin tai kiertoon jos joku haluaa, mikään ei ole niin hirveää kuin liian pienet rintsikat. Harmittaa, koska vaikka alesta ostinkin nämä, niin hintaa taisi silti olla lähemmäs 30 euroa eli eivät ihan ilmaiset liivit kuitenkaan.

Ja kun nyt kerran valituksen alkuun päästiin, niin ovatko Gossardin alusvaatteet siis jotain ihan halpisroskaa? Mulla ei ole pitkiin aikoihin ollut Gossardin alusvaatteita, nyt ostin (samasta alesta Sokoksesta muuten) Gossardin pitsistringit. Ovat olleet nyt kaksi kertaa jalassa ja pesussa ja brodeeraukset edessä purkeavat ja pienet rusettikoristeet repsottavat. Ostan vielä stringeistä aina tosi reilun koon, eli mistään venymistä ja repeämistä turhan venyttelyn takia ei todellakaan ole kyse.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteissa eivät koot ikinä tosiaan pidä paikkaana, aina on se riski että eivät sovi vaikka kuinka mies olisi tarkistanut oikean koon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän