Miksi myös ne ei niin nätit naiset etsii tasokasta miestä?
Miksi siis ne naiset joilla on ylimääräisiä kiloja kannettavana tai ne naiset jotka ei ole nättejä etsii miehiä jotka on hyvätuloisia komistuksia?
Ymmärrän sen että ne kauniit naiset voi vaatia miehiltä tosi paljon kun ne tasokkaat naiset ja tasokkaat miehet pariutuu keskenään mutta miksi se ylipainoinen ja huono ihoinen nainen etsii miestä joka on hyvätuloinen komistus?
Kommentit (7)
Missä näin tapahtuu? Ja miks ei? Miten paljon tämä asia on vaikuttanut elämääsi?
Kuule ap jätä muiden vaatiminen ja syyllistäminen vähemmälle ja ala elämään omaa elämääsi.
ap se miksi et löydä naista johtuu ihan sinusta itsestäsi eikä naisista.
käy vaikka jollain terapeutilla juttelemassa asiasta ja voisit löytää ratkaisuja ja naisenkin kun opit ymmärtämään enemmän naisia ja itseäsi.
tällä täällä jankkaamisella et saa kuin pahan mielen.
Miksi pitäisi olla jonkun moukan tai juntin otettavissa jos ei ole Insta-babe tai missi? Tyhmä mies on vitsaus naiselle.
Ajattelitko itse tyytyväsi siihen rumaan ja huonoihoiseen tyttöparkaan? Eli ns.purkavasi paineitasi häneen parempia vaihtoehtoja odotellessasi? Melko rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko itse tyytyväsi siihen rumaan ja huonoihoiseen tyttöparkaan? Eli ns.purkavasi paineitasi häneen parempia vaihtoehtoja odotellessasi? Melko rumaa.
AP on itse jo sielullisesti ruma. Sen näkee jo aloituksesta.
Eli ei siis kelpaisi "rumallekaan" naiselle.
🥱