Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vierailija
06.09.2024 |

Uskotko karmaan? Siis että hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita ja ilkimykset saavat ansionsa mukaan. Kokemuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskiksillä nämä jutut. Muut uskoo lakeihin.

Vierailija
22/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma on itämainen konsepti, johon liittyy jälleensyntymisoppi. Jos et ole hindu tai buddhalainen tai pidä jälleensyntymistä todennäköisenä, miksi uskoisit karmaan? Eikä karmassa paha saa palkkaansa tämän elämän aikana vaan vasta seuraavassa tai ehkä myöhemminkin. Sitä paitsi yksittisen ihmisen käsitys siitä, mikä on pahaa tai hyvää, ei välttämättä päde universumin mittakaavasta katsottuna.

Karma on täysin todellinen meille kaikille oli se meidän opeissamme mukana tai ei. Tuossa kuvailemassasi opissa on kuitenkin mukana ihmisten itse luomia ajatuksia elämään liittyen. Karma määrittelee koko elämämme eikä sitä koskaan saada täysin selville, ei henkilökohtaisella tasolla eikä planeetankaan mittakaavassa. Luojalla on omat suunnitelmat eikä hän voisi koskaan paljastaa meille kaikkea emmekä voisi edes ajatella kaikkia asioita, se on varma. Siinä olisi liikaa sulateltavaa mutta hän myös pitää salaisuuksistaan kiinni. Tässä terveisiä näkijältä jonka kautta viesti on nyt välitetty kommenttina ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni toimii usein jopa pikakarma eli opetus tulee nopeasti.

Tuttua myös minulle.

Vierailija
24/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon oikeudenmukaisuuteen, joka ei ole ihmisen määriteltävissä. 

Vierailija
25/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoiskäsky on kaikkien valtauskontojen ytimessä. Tee se toiselle, mitä toivot itsellesi tehtävän. 

Siinä ollaan ihmisyyden ytimessä. Karma liittyy tähän. 

Kaikissa valtauskonnoissa ihminen joutuu myös vastaamaan teoistaan. 

Tätä ei nyt Suomessa noudateta oikein millään tasolla.

Vierailija
26/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Tavalla tai toisella ilkeys kostetaan. Mutta se, mikä on monissa asioissa kilttiä ja ilkeää - ei ole ihmisen määritettävissä. 

Kuka/ mikä sen määrittää?

Asiat on usein monimutkaisia. Universumi jollakin tavalla. 

Tässä teoriassa on kyllä aukkoja. On suunnatonta pahuutta ilman syytä. 

Eikö ihan yleisesti hyväksi havaitut asiat kuten ystävällisyys, huomaavaisuus, avuliaisuus, hyvät käytöstavat ole mm. hyveitä joita voi pitää määrittelemisen mittareina. Ei kai siihen universumia tarvita?

Jotkut ihmiset näyttävät joutuvan kohtaamaan paljon enemmäm vastoinkäymisiä kuin toiset. Joillakin niitä on ihan liikaa. 

Siltä se tuntuu kyllä.

Vierailija
27/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on totta. Kolme kiusaajaani ovat kohdanneet karman. Ja siis aikuiskiusaajia. On oikeastaan jo pelottavaa kuinka se tulee. Viimeisin tapaus oli ihminen joka on kiusannut ihan kouluajoista saakka ja surutta haukkuu muita köyhiksi ja leimaa ties miksi edes tuntematta. Niin vain sai infarktin ja eipä sillä rahalla ollut apua siihen. En sano, että tunnen vahingoniloa, mutta karma tuli viimein hällekin.

Oikeastaan jo hieman pelottaa, olenko itsekin vetänyt karmaa puolelleni vaikka olen jo kärsinyt paljon, mutta olenko viime aikoina sortunut ylimielisyyteen ja kohta rangaistaan? 

Vierailija
28/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on totta. Kolme kiusaajaani ovat kohdanneet karman. Ja siis aikuiskiusaajia. On oikeastaan jo pelottavaa kuinka se tulee. Viimeisin tapaus oli ihminen joka on kiusannut ihan kouluajoista saakka ja surutta haukkuu muita köyhiksi ja leimaa ties miksi edes tuntematta. Niin vain sai infarktin ja eipä sillä rahalla ollut apua siihen. En sano, että tunnen vahingoniloa, mutta karma tuli viimein hällekin.

Oikeastaan jo hieman pelottaa, olenko itsekin vetänyt karmaa puolelleni vaikka olen jo kärsinyt paljon, mutta olenko viime aikoina sortunut ylimielisyyteen ja kohta rangaistaan? 

Lisään vielä, että kun nämä kolme ovat saaneet rangaistuksensa ja vielä on kolme pahaa kiusaajaa, niin odotan vain että milloin kuulen heistä. Kun kukaan ei ilman  karman rangaistusta pahoista teoista selviä. 

Vierailija
29/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma on itämainen konsepti, johon liittyy jälleensyntymisoppi. Jos et ole hindu tai buddhalainen tai pidä jälleensyntymistä todennäköisenä, miksi uskoisit karmaan? Eikä karmassa paha saa palkkaansa tämän elämän aikana vaan vasta seuraavassa tai ehkä myöhemminkin. Sitä paitsi yksittisen ihmisen käsitys siitä, mikä on pahaa tai hyvää, ei välttämättä päde universumin mittakaavasta katsottuna.

Karma on täysin todellinen meille kaikille oli se meidän opeissamme mukana tai ei. Tuossa kuvailemassasi opissa on kuitenkin mukana ihmisten itse luomia ajatuksia elämään liittyen. Karma määrittelee koko elämämme eikä sitä koskaan saada täysin selville, ei henkilökohtaisella tasolla eikä planeetankaan mittakaavassa. Luojalla on omat suunnitelmat eikä hän voisi koskaan paljastaa meille kaikkea emmekä voisi edes ajatella kaikkia asioita, se on varma. Siinä olisi liikaa sulateltav

Näkijöitä on kolmetoista tusinassa, eikä kenenkään UPG:tä voi kukaan toinen vahvistaa. Ja yhteen kaikkivoipaan luojajumalaan, jota jostain syystä kiinnostaa puuttua yksittäisten ihmisten asioihin, uskominen on aika lapsellista.

Vierailija
30/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlaisia, jopa pelottavia kokemuksia, enkä yleensä edes usko hörhöilyyn. Viimeisin oli tapaus, jossa ihminen tarkoituksella triggeröi traumataustaani ja nautti silmin nähden kärsimyksestäni. Tähän liittyy myös asiaa pahentavia ja raskauttavia yksityiskohtia, joita en nyt tuo esiin. Aivoinfarkti. Loppui työt ja ura. Joskus vähän jopa pelkään Elämäni Kiusaajan puolesta; kun hänen kohdallaan alkaa synketä, en usko että se ihan heti loppuu. Niin raskaasti ja pitkään hän minua loukkasi, ja niin paljon olen hänelle maksupäivää rukoillut.

Vierailija
31/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että kun nämä kolme ovat saaneet rangaistuksensa ja vielä on kolme pahaa kiusaajaa, niin odotan vain että milloin kuulen heistä. Kun kukaan ei ilman  karman rangaistusta pahoista teoista selviä. 

Kannattaa keskittyä kuitenkin enimmäkseen siihen omaan elämään. Ei ne rankut ihan sillä tavalla tule kuitenkaan joten aina ei pysty sanomaan mistä mikäkin johtuu, sairaudet ovat muutenkin hieman erilainen juttu.

Vierailija
32/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on totta. Yksi tyttö, joka ensimmäisellä luokalla nauroi vanhalle ja kuluneelle repulleni, jonka olin perinyt isosiskoltani, koska olimme köyhiä eikä ollut varaa uuteen, sairastui kaksikymppisenä syöpään ja sai keskenmenon.

Vierailija
33/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksoiskäsky on kaikkien valtauskontojen ytimessä. Tee se toiselle, mitä toivot itsellesi tehtävän. 

Kyllähän koitetaan noudattaa. Yhteiskunta koittaa auttaa vähäosaisia ja sairaita. Auttaminen on tosi vaikeaa ja kaikki eivät halua tulla autetuiksi. 

Vierailija
34/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma on täysin todellinen meille kaikille oli se meidän opeissamme mukana tai ei. Tuossa kuvailemassasi opissa on kuitenkin mukana ihmisten itse luomia ajatuksia elämään liittyen. Karma määrittelee koko elämämme eikä sitä koskaan saada täysin selville, ei henkilökohtaisella tasolla eikä planeetankaan mittakaavassa. Luojalla on omat suunnitelmat eikä hän voisi koskaan paljastaa meille kaikkea emmekä voisi edes ajatella kaikkia

Lapsellista on myös tuo sinun ainainen piikittelysi. En kaivannut mielipidettäsi asiaan, hieman kohteliaamminkin voisi itseään tuoda julki. Kiitos kuitenkin ja mukavaa iltaa.

Vierailija
35/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän koitetaan noudattaa. Yhteiskunta koittaa auttaa vähäosaisia ja sairaita. Auttaminen on tosi vaikeaa ja kaikki eivät halua tulla autetuiksi. 

Eivätkä kaikki todellakaan halua auttaa. Minä tiedän yrittäjiä, joiden slogan on Minä En Ole Mikään Hyväntekijä, ja tästä itsekkyydestä ja muiden kusettamisesta ollaan syvästi ylpeitä. 

Vierailija
36/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ainainen piikittely? Kuulostat vainoharhaiselta ja passiivis-aggressiiviselta. Sitä paitsi keskustelupalstojen idea on, että niille saa kirjoittaa kuka tahansa eikä siihen tarvita muiden kommentoijien lupaa. Jos et halua kommentteja omiin juttuihisi, älä kirjoita niitä julkiselle palstalle. Et ole mikään palstapoliisi.

Vierailija
37/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en usko tällaiseen koston ja pelon karmaan. Jokaisella ihmisellä on taivas ja helvetti käden ulottuvilla joka hetki, kumpaan käännyt on se mikä merkitsee. 

Vierailija
38/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ainainen piikittely? Kuulostat vainoharhaiselta ja passiivis-aggressiiviselta. Sitä paitsi keskustelupalstojen idea on, että niille saa kirjoittaa kuka tahansa eikä siihen tarvita muiden kommentoijien lupaa. Jos et halua kommentteja omiin juttuihisi, älä kirjoita niitä julkiselle palstalle. Et ole mikään palstapoliisi.

Niinpä. Samalla tavalla minulla on oikeus arvostaa itseäni ja vastata. Kaikki on hyvin nyt, no hard feelings.

Vierailija
39/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kokea karman olevan totta. Ylä-asteella muistan nöyryyttävän tilanteen kun en englannin tunnilla osannut lausua jotain sanaa oikein ja luokan suosittu tyttö kaveriporukoineen räjähti nauramaan, siitä jäi traumat enkä mielelläni puhu englantia enää missään häpeän takia. No tuo tyttö sai alle 30 vuotiaana poikaystävänsä pahoinpitelyn seurauksena pahan aivovamman eikä pysty enää toimimaan arjessa ilman apua. Karma kosti.

Vierailija
40/44 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en usko tällaiseen koston ja pelon karmaan. Jokaisella ihmisellä on taivas ja helvetti käden ulottuvilla joka hetki, kumpaan käännyt on se mikä merkitsee. 

Ei ole uskon asia vaan täyttä totta. Sen minkä laitat toiselle tulee sulle takaisin ja usein monen kertaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi