Tekeekö dippa-inssin tutkinnolla mitään
Va ivalmistuuko työttömäksi? Kesätöistä joutuu vissiin kilpailemaan naisten ja amkilaisten kanssa. Oon ymmärtänyt, että esim. Yamk-tutkinnoilla on parempi työllisyys, mutta se pidempi polku ku pitää välissä olla monta vuotta alan töissä?
Kommentit (26)
Olen valmis tekemään töitä sen eteen, että löytäisin miehen, joka on diplomi-insinööri. Käyn tapahtumissa ja verkostoidun insinöörien kanssa. Toivon, että pian tapaan sen oikean ja että meistä tulee onnellinen pari, joka jakaa elämänsä ilot ja surut yhdessä. Olen varma, että se päivä koittaa pian, ja kun sen aika tulee, tiedän, että olen löytänyt sen mitä olen aina etsinyt.
Pidän itseni timmissä kunnossa, että kun selllaisen DI-miehen kanssa sattuu mahdollisuus flirttiin, olen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis tekemään töitä sen eteen, että löytäisin miehen, joka on diplomi-insinööri. Käyn tapahtumissa ja verkostoidun insinöörien kanssa. Toivon, että pian tapaan sen oikean ja että meistä tulee onnellinen pari, joka jakaa elämänsä ilot ja surut yhdessä. Olen varma, että se päivä koittaa pian, ja kun sen aika tulee, tiedän, että olen löytänyt sen mitä olen aina etsinyt.
Löydät sen insinöörin, joku löytää sen DI:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköasentaja ja putkimies taitaa olla parempi työllisyyden kannalta ja voihan noihin sitten myöhemmin opiskella di tutkinnon jos haluaa. Hyvät palkat vielä.
Kun opiskelet sähköasentajaksi tai putkimieheksi niin pääsee sitten vauvapalstalle avautumaan miten sinulla teetetään orjatyötä ja palkka on huono. Kannattaa opiskella DI tutkinto jos rahkeesi riittävät eikä jäädä duunariksi.
Noh, se ammariduunari tienaa todennäköisesti enemmän kuin DI.. viimeistään siinä vaiheessa ku putkimies vetaiseenin oman yrityksen pystyyn.
t. Ykiopistossa akateemisesti huuhaa korkeakoulutettu
Niin ja sitten kun se DI pyöräyttää yrityksen pystyyn, niin taas käännähti. Oletetaan, että kumpikin ovat menestyviä yrittäjiä.
Mielenkiintoista on se, että moni DI-mies on armeija-arvoltaan upseeri.
Mulle seksi on aina ollut tärkeetä! Mun mielestä ilman sitä parisuhde ei toimi. Tietty on aikoja pitkissä suhteissa että sitä on vähemmän vs vaikka alkuaikaan mutta... Se on susta/teistä itsestä kiinni annatteko sen väljähtyy.
Seurustelen oikean DI-miehen kanssa niin sanoisin että ikinä ei saa tarpeeksi...